Gå til innhold

De tomme feltene?

Ranger emnet


FiveTen

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei, CD-spilleren har jeg oppe, over luft-ut-kommet! (fant ikke på noe passende navn i farta, men dere sjønner hva jeg mener!:))

 

Men, tåkelysbryteren står jo til venstre for instrumentpanelet, og 1000-meterbryter?? Er den da parallellkoblet slik at den virker i tillegg til spaken ved styret som man egentlig bruker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, tåkelysbryteren står jo til venstre for instrumentpanelet, og 1000-meterbryter?? Er den da parallellkoblet slik at den virker i tillegg til spaken ved styret som man egentlig bruker?

Tåkelys foran.. Separat bryter for bak til venstre for instrumentpanelet.. Det er vel egetnlig en smaksak.. ;)

 

Bryter til 1000-meterene er for å slå de av ved eventuelle feil, feks at releét brenner seg, så det ikke hjelper å dimme.. For ja, de slår seg av og på med spaken man alltid bruker ;)

 

Kan også hende at du ikke har lyst til å bruke 1000-meterea, så da er det abre å slå dem av :)

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik har jeg det.. :drive2

 

http://photobucket.com/albums/v299/vomaz/?action=view&current=bilderfra24017.jpg

 

har satt inn nivåbrytern istede for voltmeteret og motortemp istedefor amp-meteret...

11% off-topic...men noen syke sveise på "stab-staga" i motorrommet ditt Vomaz hellothere

Fast, faster, to fast, DEAD!

 

*Volvo 240GL++ 1989*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har 9 vippebrytere.. er fra hella. (om du har sett en nyere buss fra Vest-Busscar fra innsiden så veit du hvilke det er. sånne store som er på dash'en) skal ta bilder en annen dag.

 

har ex. ting som PC, 1000metere, ekstra ryggelys(arb. lys), tåkelys, nødblink, defogger bak. ikke alle har funksjon men har 9 for å få fylt opp alle plassene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår