Gå til innhold

MaxBoost: Bimmern endelig ferdig

Ranger emnet


Maxboost

Anbefalte innlegg

Ville også valgt andre felger, fjerna gitteret bak nyrene, bytta lister til sorte og kanskje til og med vurdert ei anna styling. Den er altfor vanlig i mine øyne. Helt ok bil ut over det, for all del..

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

 

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes den er fin jeg, og som du selv sa, man bygger ikke bilen for at andre skal like den, det er jo alltid hva man liker best som er.. best ;D

Stylingen er for vanlig?? vell, den blir jo ikke mindre pen for det, det er bilen og fargen og detaljene som teller, tror ikke det finnes en lik bil på veien, så det er ingenting å uroe seg for, bygg som du vil, jeg likte den jeg .

Felgene synes jeg passer på bilen, men nyrene var det noe rart med..

Lyst på en 318/320i coupe jeg. 92-94, jess, da kjører vi for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vel aldri påstått at jeg skal ha bilen orginal har jeg vel :P planer er der men midler mangles siden jeg har diverse bøter pluss en opp pussing av bruksbilen på gang... noen hint kan jeg jo gi deg:

2.7 l, scania intercooler, garret t3, +++++ vil ikke nevne noe mer siden det er bare er kommet til planleggings stadiet ennå, men har laget tegninger til high flow grenrør, som sagt mye planer, lite midler... kosta nokk å få den sånn som den ser ut nå i både penger og timer... alt kommer det tar bare litt tid

Drift it like u HATE it !

[sign:error]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vel aldri påstått at jeg skal ha bilen orginal har jeg vel :P planer er der men midler mangles siden jeg har diverse bøter pluss en opp pussing av bruksbilen på gang... noen hint kan jeg jo gi deg:

2.7 l, scania intercooler, garret t3, +++++ vil ikke nevne noe mer siden det er bare er kommet til planleggings stadiet ennå, men har laget tegninger til high flow grenrør, som sagt mye planer, lite midler... kosta nokk å få den sånn som den ser ut nå i både penger og timer... alt kommer det tar bare litt tid

 

Kanskje en idè å beholde motor original for å unngå fler bøter... hellothere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

motor kommer, sliter litt med økonomien ennå så det drøyer litt med de store utgiftene....

 

men men i dag heiv jeg ut teppet for å rense det, fikk satt på chrome m3 speil(ble utrulig bra i og med jeg har chrome lister, og malte gulvet med hammerslags lakk slik at jeg ikke sliter ned til metallet når det er bevegelse i bilen(teppet).. fikk oxo kappet ferdig firkant rørene jeg skal bruke til stolene, så det kommer seg jo litt bilder kommer snart

Drift it like u HATE it !

[sign:error]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja gått sent i det siste, men fått gjort noe

 

fant rust i bunnen av førerdøra, bak fuga, faktisk så mye at jeg må ha ny dør!! !"¤%I !!!!

 

tatt det siste av overflate rusten i gølvet

 

lagd meg sånn fet bryter panel der den midterste luft kanalen er med 2 brytere og 2 dioder.

 

tectyl behandla bilen under.

 

tilpassa lyktelistene foran slik at det ser litt bra ut i allefall.

 

fått ALLE! lysa inne i bilen til å funke(askebegerne foran og bak, sigtenneren pluss alle rundt bryterne til varme apparatet)

 

hatt en om fattende justerings runde på stylinga og har konkldert med at skjørta må nye de er rett og slett for dårlig(nye kommer samme men bedre)

 

Bilder kommer i løpet av morra dagen

Drift it like u HATE it !

[sign:error]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

ser på bildet at du ikke har tatt i lista som skal vere i midten på pakningen på frontruta di enda.. Jeg gjorde netopp det på min egen bil,en akuratt lik en og det var et vanvittig tungt,kjedelig og pirkete arbeid(med skrujern). Så jeg lurte på om du kannsje hadde tenkt ut en genial plan på hvordan du hadde tenkt å få det til uten å ødelegge hele lista??

For jeg skal til og gjøre det på nytt nå snart, siden dei gamle listene mine såg så fæle ut allikevell:)

Rå farge!!!!:)

E30 m3 er alt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår