Gå til innhold

!!! Første test av Bugatti Veyron 0-300km/t 16,7 sek.!!!


Dawg Dee-Lux

Anbefalte innlegg

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

øh, skyt meg gjerne hvis jeg tar feil, men 0-200 på 7,3 sek, burde ikke det tilsi en kvartmiltid på rundt 9-9,5sek? det er jo sjukt!

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe

"The engine produces 3000 hp but it takes 1000 hp to cool it, another 1000 hp get lost by heat and gas emissions and the remaining 1001 bhp are available at the wheels."

 

snakk om hk tap.. :D for et monster. Ja takk til koenigsegg vs veyron på ringen :D

 

Morsom effekt ja. hadde ikke blitt det samme med 999bhp :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg så veier brakka 2 tonn, har man 1,16Millioner Euro, ja så har man ikke lenger 1,16Millioner Euro :D

 

Hadde virkelig sansen for effektmeteret 0-1001 Hk

 

hehe, skal vel lete lenge etter noe som imponerer passasjerer mer enn den der på dashen! Devil

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe

"The engine produces 3000 hp but it takes 1000 hp to cool it, another 1000 hp get lost by heat and gas emissions and the remaining 1001 bhp are available at the wheels."

 

snakk om hk tap.. :D for et monster. Ja takk til koenigsegg vs veyron på ringen :D

 

Morsom effekt ja. hadde ikke blitt det samme med 999bhp :D

skal vi se .. CCR drives å stilles opp for raske rundetider på ringen nå...

bugattien er 2tonn og 4wd....

egget er rett over 1tonn og rwd..

hmm.. noe sier meg egget vinner overleget på baner :P

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0-300 på 14blank sprakk det og gitt.

Må si jeg har blitt temmlig skeptisk til denne syke bilen etter alt tullet som har blitt.

Lansering utsatt om og om igjen, toppfart endret fra 400+ til max 350kmt tilbake til 400kmt, vekten høyere og høyere... Bilen på fremvisning for alle rikingene på Laguna Seca snurret faen meg 3 ganger med proff bak rattet!

 

Får håpe på Top Gear test, 1001hk og 4wd burde kunne trosse 2tonn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kilde: vwvortex.com

 

Peso: 1950 kgs

0-100 km/h in 2.5 secs.* (as the Yamaha of Valentino Rossi)

0-200 km/h in 7.3 secs.* (as the F2005 of Michael Schumacher)

0-300 km/h in 16.7 secs.* (as the USS Enterprise)

I tillegg så veier brakka 2 tonn,

 

 

Hvordan skal de stoppe faenskapet? Syns jeg ser for meg bremsene gløder bra etter et par harde nedbremsinger på bane... Takke meg til Det store Egget :win

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår