Gå til innhold

Dodge Stealth - som en Mitsubishi 3000gt, bare bedre!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Syns det ser helt teit ut på Stealthèn at di går opp på sidene sånn, eller , vanskelig å forklare , ser bare rart ut ..

GT`en er bare smooth i forhold :)

Hehe, ja men da er vi vel ca. 100% uenig om den saken! :D Når det er sagt så tror jeg nok at om jeg skulle kjøpt en 3S til så ville jeg kjøpt en 3000gt VR4 Spyder - ikke pga. baklyktene, hardtop'en... Bare synd de er så dyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha, dritbra! Jeg var aldri innom der sjøl, men hørte mang en taxisjåfør som anbefalte Candy Store. Faktisk jobba søstera til ei jeg kjente der, så det ble litt snålt å sitte der å glo... :)

 

Regner med du vært/bodd i Mobile siden du er såpass lokalkjent!?

 

Har en bror som bor rett rundt svingen, nærmere bestemt Franklin Creek, MS, så har jo blitt noen turer :rolleyes:

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3000GT er en forvokst Eclipse. 92 modellen ser mer macho ut enn Stealth, og ved første øyenkast ser GT kanskje fetere ut. Men, jeg synes Stealth bare blir kulere og kulere..

 

Btw, digger som sagt bananvingen din! :D

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...
3000GT er en forvokst Eclipse. 92 modellen ser mer macho ut enn Stealth, og ved første øyenkast ser GT kanskje fetere ut. Men, jeg synes Stealth bare blir kulere og kulere..

 

Btw, digger som sagt bananvingen din! :D

Husk at 3000Gt kom ut før den generasjonen til eclipse som har like baklykter da. Så det er 3000GT baken de har hermet etter når de lagde eclipsen.

 

Så bilen din på parkeringa på gatebil i juni...på glattkjørings banen der.

Pen bil!

Har det skjedd noe nytt med bilen din? Fått på Dr500 turboene?:violin:

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 3 months later...

Var mye meninger om Stealthen her... og Jeg er forsåvidt helt enig at GT 3000 ser bedre ut på mange måter, men... Stealthen med Snake eyes front lykter og de kule baklysene gjør at jeg liker Stealthen bedre!

Jeg har derfor fått et GT 3000 body kit spesial laget, slik at det passer de typiske Stealth front lyktene og baklysen.

Og den har derfor fått det kule fra GT 3000 og det kule fra stealthen, uten å miste Stealth looken...og den der stygge banan vingen hører ikke hjemme på en sånn bil!!

Motoren er også totalt ombygget, men nye topper,4 bolts blokk, smidd innnmat, modifiserte GT 368sx turboer, front montert stoor intercooler, mye bling bling, JIC Coilover kit, carbon drivaksling, Pakfeifer bodykit, sparco Evo 2000 stoler, WP-pro 380mm/345mm 8stempla bremser er underveis,bur, carbon panser,carbon dører, carbon bakluke,carbon side skjermer, Carbon speil, VOLK 19x10" magnesium felger, Toyo R888 slick den har vært under bygging i tre år nå, og er endelig snart på veien..

Hva syntes herrrene om denne da ?

nr%201.JPG

5.JPGmotor1.jpg

http://www.freewebs.com/djgas/morepic.htmnr%201.JPGhttp://www.freewebs.com/djgas/DSC00020-large.jpg[/img]

DSC00022.JPG

DSC00019.JPG

DSCN0536.JPG

DSCN0538-thumb.png

DSCN0545-thumb.png

DSCN0540-thumb.pngDSCN0539-thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
http://www.freewebs.com/djgas/morepic.htmVar mye meninger om Stealthen her... og Jeg er forsåvidt helt enig at GT 3000 ser bedre ut på mange måter, men... Stealthen med Snake eyes front lykter og de kule baklysene gjør at jeg liker Stealthen bedre!

Jeg har derfor fått et GT 3000 body kit spesial laget, slik at det passer de typiske Stealth front lyktene og baklysen.

Og den har derfor fått det kule fra GT 3000 og det kule fra stealthen, uten å miste Stealth looken...og den der stygge banan vingen hører ikke hjemme på en sånn bil!!

Motoren er også totalt ombygget, men nye topper,blokk, smidd innnmat, modifiserte GT 368sx turboer, front montert stoor intercooler, mye bling bling, JIC Coilover kit, carbon drivaksling, Pakfeifer bodykit, sparco Evo 2000 stoler, RS6 bremser er underveis,,, den har vært under bygging i to år nå, og er endelig snart på veien..

Hva syntes herrrene om denne da ?

 

Den så ikke halv gæern ut den der nei. Lag en ny tråd på prosjekt forumet da, så flere folk får sett den. Er nesten ikke folk inne på den delen her av forumet.

 

Har det skjedd noe mer med din bil blown?

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hva syntes herrrene om denne da ?

 

Jeg er ikke så veldig glad i body kits, men det der må jeg si var ett av de bedre jeg har sett! Det er Rogers gamle Stealth, ikke sant?

 

For min egen del så har det ikke skjedd stort med min Stealth. Har fått skiftet til litt større turboer, men kjører fremdeles på lavt trykk i påvente av varmere vær så jeg får skifta dyser, montert FMIC mm. Siste "modifikasjon" er bulk i bakluka, vennlig hilsen en bonde med snøfres i påsken :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er riktig , det er Rogers gamle stealth. Men vedder på du ikke finner mye igjen av de delene som stod på den!

At den trengte et body kit var opplagt etter min mening.., på sammemåte som Lena Alexandra er drit deilig så klart, men,.. hun kledde nye pupper til 50 lapper mener nå jeg...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, bra sammenlikning. Skjønt det er vel med puppestørrelsen som med bodykits - alle har sin egen mening om hva som ser bra ut! Hadde vært arti å se bilen din "live" en gang, får se om jeg tar en tur til Bergen og besøker kjente i sommer...

på sammemåte som Lena Alexandra er drit deilig så klart, men,.. hun kledde nye pupper til 50 lapper mener nå jeg...!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår