Gå til innhold

BMW 320I e30... godt kjøp?

Ranger emnet


jossa

Anbefalte innlegg

takk for oppmuntrende ord.. :) tar rådet å blir nokk neppe å kjøpe akkoratt denne bilen..

 

* :hug: på forumet sitt* ... øøøhy.. *kremt*.. :D

 

nei men seriøst.. tusen takk.. har noen hull i min kunskap på bilfronten.. å mangler en GOD del erfaring så jeg setter veldig stor pris på dette .. hellothere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er i og for seg ingen grense på hvor langt de kan gå. ALT avhenger av tidligere vedlikehold og oppfølginger av servicer.

 

Å ja, en 320i bruker mer bensin ved normalkjøring enn en 325i. Detter er som sagt grunnet motorstyringen og fordi du må lengre inn med gasse for å holde samme hastighet, hvis du skjønner. Dette ble forklart tidligere, men greit men fler meninger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min brukte 2,5 liter + på småkjøring, på langkjøring 1,5+ så var ikke akk noe bensinbesparende bil;) å den går ikke noe spes bra heller,, svakeste sekser som er laget noen gang spør du meg , men gå heller for 325, det er en helt annen motor! kjøpte nettopp en 320 med 325 motor til 20k, gått 220k, sperret diff , m3 clutch osv:)

*98"toyota hiace 2,4d arbeidsbil

*86"nissan prærie (solgt)

*97"saab 900 turbo intercooler

*86"bmw325i, *83"320i gts, *85"323i delebil

*82"volvo 240 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min brukte 2,5 liter + på småkjøring, på langkjøring 1,5+ så var ikke akk noe bensinbesparende bil;) å den går ikke noe spes bra heller,, svakeste sekser som er laget noen gang spør du meg , men gå heller for 325, det er en helt annen motor! kjøpte nettopp en 320 med 325 motor til 20k, gått 220k, sperret diff , m3 clutch osv:)

Hull i bensintanken da eller? violin

323en min brukte rett under literen på mila (unntatt når det var snø..da brukte den 1.5-1.6..lurer på hvorfor ;)

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ved småkjøring kun i gatene opp og ned stort sett kun i 2/3gir, ga litt gass , bremsa, osv så brukte den faktisk 2,5+ pr mil ja! skal sies at det var en utslitt 83" 320motor å da,, som hadde rulla 300k

men nei mangler faktisk ikke noe der oppe babyhmm?

*98"toyota hiace 2,4d arbeidsbil

*86"nissan prærie (solgt)

*97"saab 900 turbo intercooler

*86"bmw325i, *83"320i gts, *85"323i delebil

*82"volvo 240 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

iiIkke kjøp den bilen der, for 15k, alt for dyr.. Men ser alle skal prakke på deg sekser. Er såklart tøft det! Men blir det ikke 323 eller 325 hadde jeg gått for en 318! Sett i en trimkam så har du en ganske sprek motor! Min burna stillestående med bremsen inne på tørra med bare en trimkam:D Men nå blir det turbo:)

318 motoren er også omtrent skuddsikker! Kan ligge på turtallsperra og cruise bortover... Det raser aldri. Kjempe motor!

Lykke til med bilkjøpet! Bare spørr om det er noe du lurer på da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår