johnieboy Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 har et lite problem med golfen min.. har en golf 2 86mod 1.6 cl. når jeg kjører så er det noen ganger motoren henger seg opp på høyt turtall.. den blir gående en god stund på høyt turtall før den synker ned til normal igjen.. aner ikke hva det kan være. noen som har opplevd lignende? som vet hva som er galt? er dritt lei det nå ass!! så setter stor pris på svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 kjenn på gasspedalen når dette skjer.. kjenn om den henger igjen slik at det er en wire feil før du begynner med andre undersøkelser.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 På toppen av forgasser på v.side (sett forfra motorrom) er det to ledninger som går inn på ei klokke.. se om det er lednings brudd på de to ledningene, evt dårlig kontakt.. Har vert borti det noen ganger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnieboy Skrevet August 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 jeg har sjekka på gasspedalen.. det er ikke noe wire problem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg