Gå til innhold

OBS: Regler for prosjektforumet. LES DETTE før du lager en ny tråd

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
det er snart 4 måneder siden reglene til prosjektforumet ble lagt som sticky på prosjekt-siden.....vil bare minne om paragrafen under

 

mvh nisse

 

§1 Alle prosjekt tråder skal ha lik type tittel.

 

Kallenavn: Biltype - Prosjektnavn

Eksempel:

 

Marius: Nissan 200sx S14 - S14,5 prosjekt

 

Alle plikter selv og forandre sin tittel til det nye systemet.

 

Eg er ganske ny her.. fant gamle bilen min i eit annet prosjekt forum her oppe på sunnmøre, har eg lov å legge en link dit?? Veldig bra prosjekt..

 

mvh

øyvind

Ludvig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Eg er ganske ny her.. fant gamle bilen min i eit annet prosjekt forum her oppe på sunnmøre, har eg lov å legge en link dit?? Veldig bra prosjekt..

 

mvh

øyvind

Da skal du heller kopiere hele tråden din inn hit. Husk bilder i første tråd! :hello:

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
hvordan legger jeg inn bilde forresten??:)

 

Søk litt...

Ligger uendelig mange tråder her om hvordan man viser bilde...

 

Men nå er jeg snill, last opp et bilde på nettet... kopier linken inn til posten din her, ta en slik tag på hver side av linken

 

[/img*]

 

Fjern stjerna..;)

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

hei,

jeg tabbet meg ltit ut her:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107832

 

skrev tittelen slik: "nick - bil"

 

jeg vil ikke ha en - prosjekt, da bilens tittel er så lang..

tabben var altså at jeg skrev bindestrek istedenfor kolon!

 

håper ikke det gjør noe.. prøvde å endre, men det endret jo bare den "interne" titelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei,

har lakt meg til prosjekt-forum med et prosjekt, og har skrevet litt og sånt. men så leste jeg ikke reglene å det var litt domt tenker jeg nå... så nå er det slettet, eller finner jeg det igjen noe sted så jeg kan få redigert det?

 

m.v.h. Ghostface Killah!

- Suzuki GT 100

- Opel Ascona B (prosjekt)

- Audi 90 quattro (86mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ghostface killah: Jeg var på god veg til å åpne tråden din, men så begynte jeg å lese litt om hva det var for noe. Jeg har nå ombestemt meg og anbefaler deg å SKAFFE deg et håndfast prosjekt før du lager en tråd. :)

Dessuten er ikke dette prosjektforumet ment å brukes som et "passer denne akslingen på bilen min"-forum. Bruk Ascona/Omega-forumene her. Der finner du mange kompetente folk. Søk litt der, kanskje noen alt har gjort noe lignende før. Hvis du har flere spørsmål enn løsninger har du et luftslott.

 

Når du har et skall stående i garasjen og har begynt å sveise rust, sette i motor og drivverk, tar du et par-tre bilder som du legger ut i en kjempespennende prosjekttråd her. Den gleder jeg meg til å lese.

 

Tips til research: http://opeltuners.com/ - Der finner du en som har satt Omega-aksling på en Kadett C. Det er noe for deg. Lykke til! :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 3 months later...
hei,

jeg tabbet meg ltit ut her:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107832

 

skrev tittelen slik: "nick - bil"

 

jeg vil ikke ha en - prosjekt, da bilens tittel er så lang..

tabben var altså at jeg skrev bindestrek istedenfor kolon!

 

håper ikke det gjør noe.. prøvde å endre, men det endret jo bare den "interne" titelen.

 

Hvis du går inn å redigerer på den første tråden(altså starten), får du forandret tittel.

No subsitute for cubic inches !

Prosjekttråd :Granada 351RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår