Gå til innhold

Hva slags Polo kjører du?

Ranger emnet


nitewlkr

Anbefalte innlegg

  • Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har en -89 mod Polo Steilheck, med G40 motor, 100/80mm senking, 8&9*13 revelution med 175/50 forran og 195/45 bak, helsveist bakluke. Bilen er ikke helt ferdig, skjermene må moddes slik at felgene passer, samt lakkering og fyre opp motoren. Tror det blir en Fin sommer!:D :D :D :D :D :D :D :D

Slik så den ut før:

post-1615-13804851045217_thumb.jpg

`04 Skoda Fabia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes å huske å ha sett de hvite felgene der før :D

 

Har en '91 Polo Geilheck med G40 motor som er gjort litt med.

 

Motor 1272cc, større innsug fra Polo GT som er portmatchet til den portede toppen fra Jabbasport. Spesialkam fra Newman Cams, som jeg har bestilt målene på selv. Portet spjeldhus fra Pitstop Development, diameter økt fra 45 mm til 49,5 mm, "de-wedged" for bedre gass respons, Supersprint grenrør med racing katalysator, spesial mappet chip hos Jabbasport i England, g60 dyser. "Full Blend" portet G40 lader for økt ladetrykk(større og ekstra innsug, større utblås, modifisert innvendig) . Jeg kjører med maks 0,8 bar ladetrykk med standard utveksling på laderen. Orginalt er det 0,6 bar ladetrykk, men med alle ting nevnt før vil en standard lader gi mellom 0,45-0,5 bar ladetrykk på min motor. Effekt med standard utveksling på lader ca 150 hk, med 2:1 tannreim drift ca 175-185. Maks ladetrykk da 1,1-1,2 bar. Ved 1,0 bar ladetrykk er dysene på 84% av maks, noe som tilsvarer bensin til 184 hk. Remus endepotte Gr.N 140x75mm. Gearkasse fra Polo Diesel (litt kortere utveksling på alle gir untatt 4. gir) KW Gewindefahrwerk, Bonrath polyurethan foringer, SFN teflon/nylon foringer, Weichers øvre og nedre støttestag foran. Rh Cup 8-14 med Hankook Ventus 195/45-14. Vekt 830 kg, full tank uten fører.

 

1.jpg

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 95 mod 6n med en vanlig 1,6i, håper på et motorbytte utover våren.

øvrige mods:

-sveiset badboy-look

-helt clean heck

-rieger rs3 skjørter rundt om

-steffan 5stern i 8/9x14

-H&R Gewinde (mangler en cm fra å stå i bånn,vet ikke helt hvor mye det blir jeg)

-Hvite led-baklys

-König RS3 stoler

-Fjernet dyser fra panser

-Fjernet visker bak

-Klarglas sideblink

-klarglas hoved/blink-lys

Interiøret vil også bli sydd om for og matche rs3 stolene

-Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod-

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart en Polo 6N 1.6 95mod. Er veldig orginal nå men skal ha på

7,5\16" Integral A2 felger med 195\45\16, 40mm senkefjærer og kvite blinkersa og baklykte.

 

Dette blir det første som blir gjort og det skal være i orden innen jeg får lappen i sommer. Så får jeg se hva jeg får penger til etter hvert, regner med at det blir nye fangere, sideskjørt, ny grill, 2 skikkelige blås ++++ det jeg klarer å skrape sammen penger til.

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

 

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Blueboy

bilde av din da nitewlkr, ka tid kommer det???

 

Det var det ja.... hmmm

Bilen min er en 97 polo 16V AFH med A/C :D

ikke så mange mods enda men utifra delemengden under senga og ellers rundt omkring så blir det masse

bilder kommer i egen tråd utover våren...

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nitewlkr

 

Det var det ja.... hmmm

Bilen min er en 97 polo 16V AFH med A/C :D

ikke så mange mods enda men utifra delemengden under senga og ellers rundt omkring så blir det masse

bilder kommer i egen tråd utover våren...

 

Eneste mods er vel grillen??:D :D

2006 VW Touran Exclusive

x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil)

x 01 Passat TDI Highline 130hk

x 95 Golf Cab

x 83 Golf

x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det)

 

Div deler til Golf3 selges...

Interessert?? send PM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår