Gå til innhold

Hvor kjøper dere byggesettene?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

bestilte denne moddellen på forrige lørdag hos http://www.1999.co.jp. men den har ennå ikke kommet:S noen som har erfaringer med dette???

vet ikke hvordan de sender varene her,men på hlj,så kan du velge mellom 2 forskjellige frakt metoder(fly,båt)

hvis du har valgt båt,så kan det ta mellom 2uker til 3 måneder før du får pakken,har selv valgt båt engang fra japan,da tok det litt over 3 måneder før pakken kom.

98 vw golf 4 gti

 

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 213
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vet ikke hvordan de sender varene her,men på hlj,så kan du velge mellom 2 forskjellige frakt metoder(fly,båt)

hvis du har valgt båt,så kan det ta mellom 2uker til 3 måneder før du får pakken,har selv valgt båt engang fra japan,da tok det litt over 3 måneder før pakken kom.

 

 

 

bestillte en modell til fra HLJ i går....venter i spenning på den skal komme:) vet du ca hvor lang tid de bruker??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sånn dere ording at posten fortoller det jeg får. Da kommer det raskt som bare det. Men du får en liten rekning dagen etterpå.

 

Både fra HLJ og Hobby Search er de raske. Dersom de har alt på lager da. Jeg har bestilt og fått 12 modeller pluss litt diverse utstyr fra de to.

97 - BMW 520i

86 - VW Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jepp! Da var byggesettene (7 biler) til meg og Håvard (VOLVOs90r her på forumet) kommet! Tok bare 9 dager med BÅT fra HLJ! Postmannen kom til og med på døren med pakken (Har jeg aldri opplevd før) hellothere

Når vi har kommet igang kommer vi sikkert til å lage en ny post sammen om hvordan det går. Kommer nok en del bilder også :)

 

Bilde-03842.jpg

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det dere betaler? jeg bestilte et sett og fikk en mail om at den var klar til å sendes, men man må enten betale med paypal(noe som ikke kan ha fordi jeg har et ungdomskort) eller sende penger dit( er litt i tvil på det å sende penger til usa)

alle varer du bestiller fra utlandet,må betales på forskudd.

og hvis det er fra hlj,du har bestilt fra,så ligger den butikken i japan.

du kan betale med paypal og kort,ikke noe problem med å bestille derfra,det er en seriøs nettbutikk.

98 vw golf 4 gti

 

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår