Gå til innhold

Bilder av bilen...

Ranger emnet


mjepson

Anbefalte innlegg

Slenger ut et par oppdaterte bilder.

 

Har fått på ny bakfanger, og nye Steffan Cup felger som jeg kjøpte fordi mine RH cup var skitne og Toyo'ene var slitte som fææn, med nye Continental ContiSport Contact (noen som har erfaning med disse?).

 

Vet ikke helt hva videre planer for bilen er... det må vel bli enderør. Hva hadde passet best? 2x76, 1x90 eller ovalt?

 

main.php?g2_view=core:DownloadItem&g2_itemId=375&g2_serialNumber=1

 

main.php?g2_view=core:DownloadItem&g2_itemId=367&g2_serialNumber=1

 

main.php?g2_view=core:DownloadItem&g2_itemId=365&g2_serialNumber=1

 

main.php?g2_view=core:DownloadItem&g2_itemId=359&g2_serialNumber=1

 

main.php?g2_view=core:DownloadItem&g2_itemId=348&g2_serialNumber=1

 

main.php?g2_view=core:DownloadItem&g2_itemId=354&g2_serialNumber=1

Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned

*sold* Polo 1.4 16v

*dead* Polo 6N 1.6 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: på din bil hadde det vært sinnsykt pent med den Seat Cupra leppa! Har sett det på en som hadde sånn farge som du har=stilig. Ikke alle ser at det er noe forskjell på bilen, men de som har peiling ser det (blir nesten som Audi sine S biler...)

Tror den koster bare 350 kr org på Møller og så må den kappes litt og bøyes og så mont.....

 

Etter min smak så ville jeg byggd om til 2000 mod sideblink for å mache klarglasset foran og så ville jeg vel hatt på en liten takspoiler bak. Men her må du nødvendigvis ikke kline på den store til Je-Design som jeg og mange andre har. Kanskje heller satsa på en av de små?(hvis du skal kjøre litt clean look liksom) Tror Rieger, iallefall Lumma har en pen liten en hvis ikke jeg tar veldig feil...Men det er min smak da....

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

felgene er 8x14 (4x100 ET20), dekkene er 195/45-14

 

Sjekk ebay.de for priser brukt...

 

16v merket skal bort, muligens ett 6n merke istedenfor?

 

Lyktene er FK Powerlook, venter på noen FK Angel Eyes, men usikker på om de kommer... sannsynligvis første gang jeg blir svindla på ebay :aug:

 

PoloDude: sorry men jeg er ikke fan av spoiler, men se om du finner bilde av den leppa. 2x76 er det jeg tenker på ja...

Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned

*sold* Polo 1.4 16v

*dead* Polo 6N 1.6 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gjør det! det vil bli mye bedre, disse du har nå er vel litt større enn hovedlyktene, så det vil nok gjøre seg litt bedre..(for 2000 blinkerne er vel mindre:P)

 

STÅ PÅ!:)

 

Sorry, det er HELT feil. Vi snakker sidenblink, ikke frontblink. Sideblink bytte pga klarglass og muligens tettere glass...

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Her er et bilde.....

 

Ikke morsom å tilpasse...iallefall ikke på 6NF.... :mad:

 

POLO6n.jpg

People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!!

 

When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer.

(I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...)

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår