Gå til innhold

Skjer med Celica forumet a?

Ranger emnet


Ane

Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
få fart på forumet ja bare prøv men alle går over til TS-ogn.no

trenger ikke dette forumet når vi har TS

svar på alt innen et time så å si

 

det er sagt mange ganger bruk TS det er best yodude

 

Tror du ja :drive2

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du ja :drive2

 

hehe:)

 

Skal man kun tenke på forum, så er det vel litt mere aktivitet på http://www.ts-ogn.no ? Det må jo du være enig i også.

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har altid likt celicaen med doble lyktene :D Må sei det er masse fine av di.

Har planer om å kjøpe meg en kondemnerte neste år viss jeg kommer øve en å style opp :D

Føle jeg må holde meg til rette merke :D Har en corolla gt som jeg for en liten tid blei ferdig med å puse opp..

Litt bilde;

http://photobucket.com/albums/v403/aneich/corolla%20gt/?action=view&current=P1000396.jpg

http://photobucket.com/albums/v403/aneich/corolla%20gt/?action=view&current=P1000364.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt rått. Sinnsyk den flaken. Kunne tenkt meg noe sånt selv, men heller egentlig litt mer mot en candy farge. Men det får vente til etter jeg har trimma noe og sånt. Ser hvertfall ut som du vet hva du driver med i motsetning til STYLINGKOMPANIET (Hold dere unna!!!) som lakket bilen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, men Stylingkompaniet.se hvordan er di me kundeservis å sånn viss du skal bestille styling då? leveringstid osv..

 

Helt rått. Sinnsyk den flaken. Kunne tenkt meg noe sånt selv, men heller egentlig litt mer mot en candy farge. Men det får vente til etter jeg har trimma noe og sånt. Ser hvertfall ut som du vet hva du driver med i motsetning til STYLINGKOMPANIET (Hold dere unna!!!) som lakket bilen min.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg unna. De bruker garantert dritlang tid!! Hos meg stod bilen der i 3 måneder og resultatet ble dritdårlig. Når jeg ringte og lurte på om de kunne skynde seg litt, så sa de bare at om jeg maste mer så satt de bare bilen på låven og dreit i hele dritten!! Så seriøse er de!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår