Gå til innhold

Legg ut bilder av din Renault!


SierraCosworth350hk

Anbefalte innlegg

  • 6 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Yup, jeg er treeeeeeg.

 

 

 

 

R523_sladdet.jpg

 

R561_sladdet.jpg

 

R52_sladdet.jpg

 

R5instrumentpanel.jpg

 

 

OBS !!

 

Disse bildene har ikke blitt tatt av nåværende eier og tilhører tidligere eier. Grunnen til at disse har blitt opplastet er at bildene viser bilen med sommerdekk og frontleppe. Per dags dato er disse avmontert pga Kong Vinter i Bodø.

 

 

 

Her er NY link: http://sajjadsa84.tripod.com/renualt/

hva i f*** har pris med kvalitet å gjøre?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg aldri likt den vanlige R5'n, spinkel og lite fin. Men denne har fått meg til å endre mening. Er jo helt kanon tøff. Strøøøken.

 

Jeg ville fått tak i en litt mindre potte som ikke stakk så langt ut, og kanskje vurdere å fjerne bakvindusviskeren?

 

Rattet du har der så veldig bra ut, har vel ikke bilde av det? Må få meg ett nytt ett, litt hobbyløsning det jeg har nå

Mazda 323 GT-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Effektanlegget har jeg lenge vurdert å fjerne og etter planen skal det gjennomføres i løpet av våren. Lager altfor mye grom/støy lyd iforhold til det jeg opprinnelig takler. Særlig når symaskinen på 33 HK 1.1l ikke lever opp til lyd nivået.

 

Å fjerne vindusviskeren bak er en smart idè, spesielt når den ikke fungere som den skal ! Ser på bildene dine hvordan du har gjort det, Hermanzen. Ikke dumt.

 

I tillegg har jeg oppdatert med et bildet fra instrumentpanelet. Noe som jeg sterkt vurderer å gjøre noe med. Liker spesielt ikke det mellomrommet mellom girspaken og CD-avspilleren. Ønsker den "lukket". For eks slik som på GTE.

hva i f*** har pris med kvalitet å gjøre?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar rundt 2 minutter å fjerne bakvindusviskeren, og handle inn to stk propper. Brukte litt tid å finne ut hvor de selge de, men du finner det sikkert.

 

Midtkonsollen er nok bare plugg and play. Men tror ikke du har festene v/Girspaken.. men finner sikkert en løsning på det, litt modifikasjoner..

 

1,1 literen på 33hk er jo de neste kuleste motoren som du får til R5. Kjører man stil, kjører man enten "mest-hk" eller "minst-hk"

Mazda 323 GT-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår