Gå til innhold

Photoshoot med Calibraen! Bildetung tråd..

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Vært å tatt noen bilder av Calibraen min, og ble fornøyd med en del av dem. Legger ut en del her i håp om kommentarer. Både ris og ros :)

 

Bilen er forøvrig til salgs;)

 

 

bruk1.jpg

 

bruk2.jpg

 

bruk3.jpg

 

bruk4.jpg

 

bruk5.jpg

 

bruk6.jpg

 

bruk7.jpg

 

bruk8.jpg

 

Det var det siste. Noen ble litt mørke muligens.. men, men..

Comments?

(-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X

(-) 99 Opel Omega B 2.5 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får ta oss en photoshop vi,Mihkku.Når ny kameraet kommer så blir det andre boller,de forrige bildene ble litt for mørke..:(

Får ta det igjen neste gang..

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg e litt uenig, men litt enig...

 

Hvis bildene er for å få solgt bilen, burde du etter min mening funnet bakgrunner som ikke er nedslitte bygninger og masse tagging osv...

 

Tviler på jeg kommer til å bruke disse bildene i salgsannonsen, så det var ikke det som låg bak. At den er til salgs var bare sagt sånn på "tampen" :)

 

Mikhuu: Ja, kjører clean look. For mye styling og linjene forsvinner på Calibra.

 

Takk for all kritikken! Keep em coming! Syns det var litt tøft med den taggebakgrunnen jeg da.. :rolleyes:

(-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X

(-) 99 Opel Omega B 2.5 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som hadde tegnet anarchy-A'en på bygningen på de første bildene.. Not bad :P

 

Så du sier du ikke skal ha styling på den? Jeg syntes orginal calibra blir litt.. Slappt? Samme med passat osv.. Jeg er ikke stor faen av opel, men calibra kan bli utrolig tøff i utseende med styling på :)

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår