Gå til innhold

Bilder av fete Manta A

Ranger emnet


classic

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fant ut hvor den Mantaen i Tønsberg står parkert på dagtid, men hadde ikke med meg kameraet i dag.

 

Den ser strøken ut gitt, skal prøve å få tatt noen bilder av den i morgen :)

 

da har du et oppdrag! sombrero

 

edit: ahh, så ikke at det var deg før nå Espen! (christian her)

'01 Alfa 147 2.0TS SS

'76 Ascona 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var å snakket med han for ca et år siden, da drev han å demonterte en rekord 2.2i, har skulle ha motoren til prosjektet.

Kikket også på karosseriet som da var bare et rullende skall, synd jeg ikke fikk tatt noen biler av den da.

Han var ikke medlem i noen Opel klubb, men skulle tenke på det, men nå bare må han inn i omc !

 

Det blir nok en tur i morgen i stedenfor, har møte på jobben ved 16 tiden så jeg tenkte å stikke innom han før det.

Gidder ikke kjøre til Tønsberg i dag bare for å ta noen bilder (den jævla bomringen :fuckme2: )

 

skal høre om det er mulig å få tatt noen pene bilder av bilen da, eller om vi kan ta det senere.

men bilder skal det bli !

 

Har sett at det er deg Christian

"Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var å snakket med han for ca et år siden, da drev han å demonterte en rekord 2.2i, har skulle ha motoren til prosjektet.

Kikket også på karosseriet som da var bare et rullende skall, synd jeg ikke fikk tatt noen biler av den da.

Han var ikke medlem i noen Opel klubb, men skulle tenke på det, men nå bare må han inn i omc !

 

Det blir nok en tur i morgen i stedenfor, har møte på jobben ved 16 tiden så jeg tenkte å stikke innom han før det.

Gidder ikke kjøre til Tønsberg i dag bare for å ta noen bilder (den jævla bomringen :fuckme2: )

 

skal høre om det er mulig å få tatt noen pene bilder av bilen da, eller om vi kan ta det senere.

men bilder skal det bli !

 

Har sett at det er deg Christian

 

 

Høres bra ut Espen!!

'01 Alfa 147 2.0TS SS

'76 Ascona 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår