Gå til innhold

Camry V6

Ranger emnet


sigheri

Anbefalte innlegg

ja, tenkte litt på det, men jeg ombestemte meg....

var vel du som skrev litt til meg få toyota forumet?..

 

Ble litt gira her i sommer så jeg fikk gang på nymotoren(2TB)!!!! morsom bil yodude

 

men her en dag jeg skulle ta et par piruetter utfor jobb, så ble det en stor smell :hvaskjera

Og da var bakakslinger til varetelling :mad:

 

Har en kompis som har et par slike liggende, men han har flyttet og kommer neppe hjem før en gang utpå sommeren...

 

menn skulle helst ha fått tak i en aksling fra en AE86, de skal vist ha diffsperre?...

1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red.

1998 Ford Mustang 3,8V6

1995 Chevrolet Astro EXT AWD

2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har planer å se etter både motor, gir og bakstilling fra AE86.... å deretter konvertere til turbo... må da bli en morsom bil, men man skal jo ha penger til alt også...(ikke bare ett prosjekt i gangen!!!)

1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red.

1998 Ford Mustang 3,8V6

1995 Chevrolet Astro EXT AWD

2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke helt hvilken bil du hadde.. mener å huske KE35 fra det andre forumet ???? Hva med bakaksel fra fra KE70 stasjonsvogn.. det er med bladfjærer. Kjøp 4 så kan du snurre litt mer utenfor jobben din ;)

Drit i turbokonverteringen og gå heller for en 4A-GZE... der er motoren allerede forsterket og du har vel 160-170 gamp å leke med. Girkasse til 4A-motorene får du brukt fra fensport for ca 1000-lappen.

 

Har du tenkt på mellomaksel?

Døll signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke det... Plukket nylig opp at AE95 (4x4 stv) har etter sigende samme bakaksel som AE86 med sperre (sjekk dette da før evt kjøp). Denne er med vanlige spiralfjærer da, så det må bygges om til bladfjærer. Et søk på http://www.bruktbildeler.com/ viser at det finnes 3 stk av disse bakakselene tilgjengelig. Om sporvidden passer din KE35 aner jeg ikke.

Døll signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår