Gå til innhold

Motorbytte

Ranger emnet


DiNGo

Anbefalte innlegg

Jeg eier en 1983 320i. Mange sier at 320i ikke kom det første året. Men jeg mener nå det. Motoren er ikke helt god, og jeg har derfor kjøpt meg en trimmet 325i motor av en nyere modell og getrag-kasse. Den har chippet motronic hjerne så tipper den er 1988 eller nyere. Må nok bytte hele ledningsnettet. Men denne nye har sånn plug, og mitt har selvfølgelig det gamle tungvindte systemet. Har aldri gjort dette før, men får hjelp av en mekaniker jeg kjenner. Jeg bare håper på at dette vil funke.. Hva tror dere?

Galant 2002 comfort sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår