Gå til innhold

Da var alt kjøpt inn.


RaCk

Anbefalte innlegg

B16A1 står i andre generasjon CRX, og yter som flere har påpekt 150 hk. B16A2 som har 160 hk kom først i 92/93 i del Sol.

 

RacK:

De bremsepapirene venter jeg i spenning på at du legger ut. Hvis den virkelig leverer over 190 hk på hjulene må det være gjort BETYDELIGE ting med den motoren, langt mer enn bare kammer og eksos. Selv de rene racingmotorene f eks Toda og Spoon har bygd på B16-blokka yter ikke mer enn 200-220 hk på veiva... ¨

 

Med skikkelig kvasse kammer , eksos/grenrør, filter og remapping kan man nok lure 20-30 realistiske hk ut av motoren, men det går kraftig ut over driftssikkerheten.

- 99 530dat

- 05 AC F7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg gleder meg til er å få motoren skikkelig i bilen og få benket den. For alt hva jeg vet kan papirene stamme fra en annen motor.

 

Men uansett. Ene motorfestet må byttes.

 

Foreløbig Har vi en provisorisk løsning. Men vil helst ha skikkelige saker. Høyre motorfeste passer ikke. Så vi vil bytte ut festet på motoren.

 

OMR : har du noen peiling på hva som kan passe fra en B16 blokk til Ed9 karosseri?

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

 

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaCk

Skal få scannet inn kvitteringen når jeg får kvittert alt ned på papir. Men nå er dette i posten : Mugen Flared Body kit, Monster panser, Door Shave, Projector lykter foran med Angel eyes, Z3 sideskjermer, Altezza lykter bak.

 

Det jeg allerede har fått er Gule Koni, H&R fjærer, M3 speil og B16A1 motor.

 

Får scannet inn benk papirer i løpet av uken. =)

 

 

Det er bra Rack!! Stå på med Honda'n!

 

Fortell folka på club-honda.org om dette!!! (Hvis du ikke har gjort det da...)

Current: '02 VW Golf TDI

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår