Gå til innhold

Enda en Jettaeinser! Brukseinsern.

Ranger emnet


Dinglevims

Anbefalte innlegg

Om ikke jeg tror feil så brukte han lampe olje?

 

Men det jeg bruker nå for og beholde renheten er og spyle motor rommet ofte og så gå over med en svamp, så ta ett pusse skinn for og få bort vannet, og derretter gå lett over med litt polering og spraye litt dekk/plast fornyer på en klut og gå grundig over alle slanger/ledninger/lokk osv... Funker veldig bra men er en del arbeid....

 

Han brukte parafin.

██████

Golf einser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Han brukte parafin.

 

Sikkert litt teit og spørre om dette men, hvor får man tak i parafin til fin pris? og er det en spesiell parafin jeg skal lete etter? eller er det kun 1 type parafin? :wonder

 

Jeg bruker den type sterk motor avfettningen på spraybox man får hos Statoil, koster en 70-80kr mener jeg og funker så dritten renner, mener og den lukter som parafin og ett eller annet extra....

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert litt teit og spørre om dette men, hvor får man tak i parafin til fin pris? og er det en spesiell parafin jeg skal lete etter? eller er det kun 1 type parafin? :wonder

 

Jeg bruker den type sterk motor avfettningen på spraybox man får hos Statoil, koster en 70-80kr mener jeg og funker så dritten renner, mener og den lukter som parafin og ett eller annet extra....

tror du finner dette på bensinstasjoner, ihvertfall de litt større (kanskje med unntak av de i oslo området.)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår