Gå til innhold

danskens golf mk2 1,6 (87)

Ranger emnet


dansken

Anbefalte innlegg

Her kommer endda en tråd om en golf,

 

bilen skal fikses opp og bli vakker ingen alu vinger prøver heller på gamlel stil

 

motoren er en 1,6 =( lite men praktis i norge med tanke på bøter =)

 

masse bilder kommer sakte men sikkert .

 

om noen har meget billige 195/50/15 dekk trenger 2 stk helst i rogaland

 

da eg punkterete under test turen .

 

Bilde011.jpg

BMW 525 D  E 61
TOURAN TID
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

onfiredevi duhar rett den er kun 10 cm fra gl leppa =( da er den ikke super lave ........... men den er da lav =) en gang i tiden bytter eg til 80 mm det koster vell mye ? må forst bytte olje (filter) ta rusten og fikset eksos anlegget skal oxo bygge inn et anleg men ikke noe volsomme greier

 

er selfølige tom for penger da bilen ble betalt kontant og nå kommer forsikringen på 2 biler å yes .

BMW 525 D  E 61
TOURAN TID
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

onfiredevi du har rett den er kun 10 cm fra gl leppa =( da er den ikke super lave ........... men den er da lav =) en gang i tiden bytter eg til 80 mm det koster vell mye ? må forst bytte olje (filter) ta rusten og fikset eksos anlegget skal oxo bygge inn et anleg men ikke noe volsomme greier

 

er selfølige tom for penger da bilen ble betalt kontant og nå kommer forsikringen på 2 biler å yes .

 

men angre ikke på bilen herlige bil og kjøre nesten som og få lappen på ny

BMW 525 D  E 61
TOURAN TID
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok da har eg sjekket under bilen 99% rustfrie men uf =( er 1 rust hulle under gulvet på størelse med en 50 øring rettigjennom , barre svise en plate på ?

 

har 2 eksos rør ut fra motoren er dette vanligt på en golf 1,6 ? se bilde

 

i morra kommer lønna yea da blir det olje/filter og luft filter bytte men kor mye olje skal 1,6 liter ha ?

 

ka plugger anbefales ? og hvilken butik selger dette ? takker for svar

 

eksos.jpg

BMW 525 D  E 61
TOURAN TID
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår