Gå til innhold

240 men hvilken V8'er??

Ranger emnet


Vomaz

Anbefalte innlegg

Bensinforbruk ja,6ern i 960n min drar 2 liter på mila :scared når jeg kjører (ironisk nok) med økonomiprogrammet i girboksen.Her prates det om en helt ok motor med

ingen feilkoder/skader eller noe..

 

Jeg kommer nok å gjøre motsatt av deg,nemlig kvitte meg med 6ern og automatboksen.Håper du er heldigere enn meg med din.

 

 

Stakkars.. min "960" brukte ikke mere enn 1,2 med 740'ens instrument, noe som gjorde at girkassen ikke visste hvilken fart den hadde. så den koplet ikke inn siste giret før etter 130 km/t. så trodde den var drøy på laken siden den hadde et turtall på ca 3000 rpm når jeg lå i 80... og jeg kjørte for det meste i sportsgiret....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...
  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fuck å vanskelig det skal være å finne v8 når jeg vill ha det :(

Er ikke no særlig på blocket heller.

 

her i Tønsberg ligger det phoenixuscars og de pleier og ha en del brukte 305 327 350 osv ;)

 

http://www.phoenixuscars.no/index.html

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dumm du. Du er jo litt dreven i dette V8 game turbotony. Hva ville du satset på av motor i en babyblå 242 :)

 

350 uten tvil !!! den er det lett og få i , den får du godkjennt, den får du ferdig bygge motor fester til, bilige deler til det er en av verdens mest serieproduserte motorer.

de lager de enda nye, jeg kjøpte jo akkurat en.

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår