Gå til innhold

Hvor mange har vi?


maurice

Anbefalte innlegg

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
broderns selger sinn 3000gt nå, det er norges råeste gt av utsende keiko vinner med motor he he he

 

Den påstanden bør vel bygges på litt mer enn en setning... Post et par bilder for han her! Norges råeste Gt av utseende... :hammer Tror jeg ikke før jeg får se det m'm hehe...

 

Speedy

99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den påstanden bør vel bygges på litt mer enn en setning... Post et par bilder for han her! Norges råeste Gt av utseende... :hammer Tror jeg ikke før jeg får se det m'm hehe...

 

Speedy

 

du så ikke den blå/lilla med skup på rudskogen da :magic

oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter)

skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no

 

VW og Audi er bilene som er konge he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du så ikke den blå/lilla med skup på rudskogen da :magic

 

Mulig jeg så den, men den kan jeg desverre ikke huske.. Så ga vel ikke veldig mye inntrykk, men den er sikkert ålreit, bortsett fra at jeg ikke kan fordra lillafarger, uansett om de er kombinert med noe annet angry hehe...

 

Hvilken årsmodell er det...?

 

Speedy

99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

broderns selger sinn 3000gt nå, det er norges råeste gt av utsende keiko vinner med motor he he he

 

 

Vel ...... Vet ikke helt det da. Er jo et spørsmål om smak og behag. Kjenner bror din godt jeg, men i rettferdighetens navn skal det vel litt mer enn ny farge og tak-scoop til da.?:? cheers Er jo faktisk gjordt mer med min da selv om det er litt mer "diskret" ....... Lille Keiko ble jo ikke så værst eller ????

Who`s The King !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår