King Dingeling Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Endelig har jeg fått meg bil. En ombygd golf 2, med 1.8 golf 3 motor.. Har en del planer for bilen, og lite peiling på å fikse bil, så jeg tenkte jeg skulle advare dere om at dere trolig kommer til å få en del rare spm. frem over:P hehe. bilen ser ganske grei fra utsiden, så jeg tenkte jeg skulle begynne med å fikse opp inne i bilen(noe som jeg håper ikke krever alt for stor innsikt). er allerede godt i gang med mitt første prosjekt, som går ut på å ta ut baksetene og kle bilen med dørkeplater fra bagasjerommet og frem til fremsetene.. håper det blir bra:) noen som har sett et slikt prosjekt blitt gjennomført før kanskje? eventuelt har gjort det selv, så må dere bare komme med tips:) uansett, dere kommer sikkert til å høre mer fra meg etter hvert. tenkte bare jeg skulle advare dere jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
King Dingeling Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 har RS frontfanger på bilen, men den ser ikke ut til å passe helt som den skal.. den stikker litt ut fra siden på bilen, på begge sider.. det er ikke snakk om så veldig mye, men ca 1 til 2 cm på hver side.. er dette normalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
King Dingeling Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 når jeg sier at den stikker ut på siden så mener jeg at det er en glippe mellom fangeren å karosseriet på siden(e) av bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddArild Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Gratulere med ny bra bil da :) Viss den stikker likt ut på begge sider så skal den sikkert være sånn på din bil, men den skal egentligt ikke gjøre det, jeg husker ikke hvordan det så ut på min bil...hmm..:) Siter * Golf 2 1986 (Vraket) * Golf 2 1992 (Vraket) * Golf 2 1985 (Solgt) * Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket) * Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Grattulerer med ny bil:) Dørkeplater? kom med bilder under "instalasjonen" a? Når det gjelder RS fangeren, har jeg fått følelsen av at det er ganske dårlig passform på en del av disse, men har du sjekket at fangerern sitter i "hakket" ¨På sidene av skjermene? Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 hvis du har slik RS fanger i glassfiber, så er passformen for jævlig, men du får dem oxo i ABS plast (eller hva original fangerene er laget av) de har god passform, og ser egentlig ut som vanlig 90 fanger med RS høl i ! :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
King Dingeling Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 oki... skal sjekke om den sitter i "hakket" Pilsen.. skulle gjerne lagt ut noen bilder, men jeg vet ikke hvordan man gjør det på denne siden!?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddArild Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 du laster dem opp til http://www.photobucket.com å legge ut linken her? :) eller kansje en hypelink? er ikke sikker.. Siter * Golf 2 1986 (Vraket) * Golf 2 1992 (Vraket) * Golf 2 1985 (Solgt) * Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket) * Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 gi linken koden link til bilde [\IMG] bare å trykke på img knappen i svar vinduet, så kommer den av seg selv.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
King Dingeling Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 linken til photobucket.com klarer jeg ikke å åpne... er du sikker på at den er rett ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vault Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 jepp den er rett.. Siter For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
King Dingeling Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 hmmm. klarer ikke åpne den fra denne pc'en i hvert fall.. skal prøve en annen.. dersom det ikke går,er det noen andre måter å legge inn bilder på her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
King Dingeling Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 ikke det nei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Send meg bildene dine på mail/msn så skal jeg ordne det for deg jeg. tskaret@hotmail.com Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
King Dingeling Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 flott... har bare ett bilde foreløpig men jeg kan sende de andre når jeg får dem inn på pc'en.. må imidlertid sende dem over msn, da PC'en har noen nykker som gjør at den ikke klarer å sende bilder over mail... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg