AudioX Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 no skal jeg snart kjøpe bil og tenker på honda Civic VTi, noen av dere som vet hva en 19 åring må betale i forsikring på en sånn bil!? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 anbefaler postbanken, ca 8000kr med 50% bonus, 19 år, 16000km, 7000 egenandel, førerulykkeforsikring. :) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Vil annta att han får endel dyrere forsikring i bergen enn hva du får i tromsø.. :wonder Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 anbefaler postbanken, ca 8000kr med 50% bonus, 19 år, 16000km, 7000 egenandel, førerulykkeforsikring. :) det hørtes jo ikke så gale ut! :) får baer sette i gang å leite etter noen gøyale VTi'er! men litt off-topic, vet dere om noen steder der det går an å få tak i turbo-kit til en Honda Civic? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 men litt off-topic, vet dere om noen steder der det går an å få tak i turbo-kit til en Honda Civic? :rolleyes: Ta kontakt med TETVTEC her på forumet, men det er ikke bare og hive på ett turbokit og kjøre, det koster en del mer og få det til og fungere skikkelig og få det til og holde ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Ta kontakt med TETVTEC her på forumet, men det er ikke bare og hive på ett turbokit og kjøre, det koster en del mer og få det til og fungere skikkelig og få det til og holde ;) ja, helt klart, men tenkte jeg skulle vente til vinterstider kansje, og bruke hele vinteren på å "djuse" opp motoren! når jeg først setter i gang så skal det gjøres skikkelig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 ja, helt klart, men tenkte jeg skulle vente til vinterstider kansje, og bruke hele vinteren på å "djuse" opp motoren! når jeg først setter i gang så skal det gjøres skikkelig :) Er en annen Civic VTi fra Bergen nå som har montert turbo... ;) Som sagt kontakt TETVTEC, han har bygd min motor og flere andre turbo Hondaer nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Er en annen Civic VTi fra Bergen nå som har montert turbo... ;) Som sagt kontakt TETVTEC, han har bygd min motor og flere andre turbo Hondaer nå... Å? denne har jeg ikke sett...har du bilde eller vet hvordan den ser ut!? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Å? denne har jeg ikke sett...har du bilde eller vet hvordan den ser ut!? :rolleyes: Sølvgrå 01 mod hatchback tror jeg... ;) Link til prosjekt tråden EDIT: Bilder her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg