Gå til innhold

husker dere....

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

du vil nok like fattern sin bil:

pontiac.jpg

helt original, bare litt små fiks her og der:D

bilen er en 75mod, men fronten er en 71, 72, 73, eller 74 mod:)

 

Denne firebird'n kan ikke være en 75-modell ettersom den fortsatt har den smale bakruta som de hadde fra 70-74'. Og fronten er fra 70-73', vil tro det er en 73'-front siden bilen er lakkert som en. Nydelig modell det. Den redda virkelig 70-tallet.

Galant 2002 comfort sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...
Hei holt, jeg så en som så helt lik ut, bare i svart farge, på en henger på nesodden i går.

 

Den er nå blitt solgt til en kamerat av meg på Nesodden.

Det er en original 1981 Turbo Trans am. Helt svart og i God stand! Mangler kun leppa under (den i plast) og venstre speil. Men ellers en helt utrolig fin T/A.

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også et 1973 Firebird Formula 400 projekt, har kjøpt inn LS1 motor fra en 2000mod camaro og greier, og har planer om en "roadrace subframe" fra http://www.martzchassis.net med tiden, har kjøpt 74-78 baklykter som skal på plass før eller siden, men pga familie forøkelse og hus som jeg har pusset opp så har plutselig alle penga som jeg lånte forsvunnet.

 

Men kommer sterkt igjen skal dere se ;-)

 

Stå på med TransAm`ene dere.

 

Mvh: Umek

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte filmen du lagde dingo... Det er på tide du skaffer deg en ny bird :afro

 

Er virkelig kult å høre :)

Kunne tenkt meg en 76 trans-am akuratt nå. Men de kom ikke med T-Top originalt tror jeg. Men er jo noen som er ombygd. Da vil jeg ha de store lukene :thumb

Problemet er bare at jeg må få spart opp først. Hvor rimelig kan en få en slik?

 

Mr.TransAm: ja stemmer det. Smokey theme og rødt interiør. Jeg valgte ikke å lage filmen som en hardcore grisekjøring film, men heller en litt rolig med litt følelser i :)

Galant 2002 comfort sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett den filmen! Skikkelig tøff! Husker nemlig at det stod på slutten at bilen er solgt eller noe.

 

T-tops kom ikke før i 77. Er ikke mange ombygde 76 å finne. (eller tidligere modeller for den slags skyld. Da må du evt regne med å betale en del siden det er et helvete uten like å få t-takene gjort skikkelig.

 

I 74-76 ble det laget så mange:

 

1974: 73729

 

1975: 84,063

 

1976:110,775

 

Dette er de totale tallene. Da regner man med alle typer motorer o.l.

 

Ta en titt her:

 

http://www.transamworld.com/fbird-history-php2.php

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår