AfroAlien 10 Rapporter innlegg Skrevet Mai 15, 2005 jeg tror jeg vil selge GT-turbo`n min.... noen som er intressert? 1986mod gått 70k fin motor og fint interiør.. men det er jo litt småplukk da.. trenger ny front, skjerm og lykt da den ble parkert i snø`en i vinter... damekjørt fra 88 til 04.. dumpventil og stabstag montert. foringer og luftfilter følger med... jeg har funnet ut att jeg vil ha meg en gammel bmw 02 i stedenfor :P så hvis noen vil ha så får de si i fra så får vi se hva vi får til.. ps: jeg er borte frem til 18.... Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
ChR|S^_ 10 Rapporter innlegg Skrevet Mai 16, 2005 åå? Jeg er jo interresert da, få info og bilder da! Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
ChR|S^_ 10 Rapporter innlegg Skrevet Mai 19, 2005 Hallo? Sleng ut noen bilder da :) Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
AfroAlien 10 Rapporter innlegg Skrevet Mai 20, 2005 dårlig med bilder.. bilen står i lillesand å jeg skal ikke ned dit med det første... Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
ChR|S^_ 10 Rapporter innlegg Skrevet Mai 20, 2005 Drittpiss notin Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
ChR|S^_ 10 Rapporter innlegg Skrevet Mai 26, 2005 Janei.. Still du var da.. Hvor mye hadde du tenkt deg for bilen da? Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
AfroAlien 10 Rapporter innlegg Skrevet Mai 29, 2005 sånn vettu :D endelig tilbake... har vært borte litt og sånn men duh vi tar detta på pm vi Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
ChR|S^_ 10 Rapporter innlegg Skrevet Mai 29, 2005 Okey :) sombrero wtf? m'm :cab :cool: assman uhhmmwhat? birthday :driving :wave :hug: Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Hermanzen 10 Rapporter innlegg Skrevet Mai 30, 2005 hei Er på utskikk etter en renault 5 og, bilder? Send Pm. All info mottas med ett stort smil :pray Pris også hadde vært fint Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
ChR|S^_ 10 Rapporter innlegg Skrevet Mai 31, 2005 Jeg var først! :D Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Hermanzen 10 Rapporter innlegg Skrevet Mai 31, 2005 fått bilder? Har en annen Renault 5 på hånden , ikke så nøye. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
ChR|S^_ 10 Rapporter innlegg Skrevet Mai 31, 2005 Nei, han hadde ikke bilder.. :( En gtt? Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
noub 10 Rapporter innlegg Skrevet Juni 8, 2005 Er bilen solgt?? Har sendt PM Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
vwsportz 10 Rapporter innlegg Skrevet Juli 7, 2005 hva kunne du tenkt deg for bilen da? Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
ChR|S^_ 10 Rapporter innlegg Skrevet Juli 7, 2005 Han bestemte seg for å beholde bilen selv sa han til meg.. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider