Gå til innhold

Hvem her har mistet lappen grunnet fart?

Ranger emnet


Excaliburz

Anbefalte innlegg

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan er det i fengslet? Er en sønn av min mor sin kollega (:P) som måtte sone 30 dager eller noe pga for fort kjøring. Han sa visst det var jævlig der.

 

Var slappt. En stor barnehage. Har du vært i militæret er det akkuratt det samme, bare du ikke får ha våpen :p opp klokka 07.30. jobb fra 08.30 til 14.30 elns. Så er det et par tellinger på kvelden. Værre er det ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å titta inni Ullersmo en gang. Feite for en luksus.. trenerom, basseng, tennisbane, løpebane, noen klasserom, gartneri og et verksted der dem dreiv med et eller annet.

 

5 stjerners hotell, ikke rart kriminelle kommer til Norge.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

127km/t i 80 sonen. 8000kr i bot og 8mnd uten lappen.

 

Det er nøyaktig det samme som jeg ble målt i.

Men jeg fikk 9mnd og 5400kr til staten.

 

Søkte om tilbakelevering, fikk svar etter noen uker at det var bare å kjøre opp på nytt.

 

Dermed vil jeg anbefale alle å søke :)

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

87km/t i 50sone.

 

Resultat:

3mnd uten lappen

5000kr til staten

Teori og oppkjøring på nytt (prøveperioden).

 

Så nå har jeg ca. 1 år igjen av prøveperioden, for fikk jo ny.

 

Det blir noen KRONER detta her folkens! hehe.. rart veiene ikke blir noe bedre sånn som vi betaler bøter :D

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

80 i 40 sone 5 mnd.. uten lapp og 6000 i bot plluss at bilen ble bulka og av den grunn ble spiker...

 

litt offtropic :

 

Det var ikke en 240 som ble spiker, men en eldre honda :)

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble tatt i 119,64 over en strekning på 2 km.

Politiet sa at jeg hadde "gullhår i ræva" å jeg slapp unna med bot på 4500,- eller så var det 5000,-. Vi var 2 biler som kjørte litt omkapp.

Politiet kjørte faktisk med parklys eller ingen lys da de lå bak meg.

Dette var på en søndag med liten\ingen trafikk på en oversiktlig strekning, på sommeren og ca. kl1700.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem på forumet her(for noen er det garantert) har noengang mistet lappen grunnet for stor fart?

 

Dere skjønner at jeg er i den situasjonen selv nå, men venter fortsatt på dom(noe jeg har gjort i 2mnd).

 

Så hvis dere her som har mistet lappen grunnet fart være så vennlig og skrive inn det her?

Og helst skrive inn hvor fort, hvor lenge dere ble uten lappen, bot osv.

 

Mvh. Kim Henriksen

 

(Dette gjør jeg fordi jeg vil vite hvor lenge jeg bør regne med og være uten lappen osv)

 

Stakkars! Du har min medfølelse. I helgen holdt jeg akkurat den hastigheten du ble tatt med, jeg også i en 80-sone selv (gjennom en tunnel midt på natta). Jeg hadde vel vært i samme situasjon som "Lånke-sjåføren" om jeg hadde blitt tatt, og det midt på natta på en motorvei og attpåtil med en 90hk dieselstasjonsvogn..

 

Dette har absolutt vært en vekker for meg, jeg tror jeg må lære med og holde meg i skinnet og roe ned tempoet noe. En kamerat har politiforeldre og fordømmer råkjøring, likevel prøver jeg å få lurt ut av ham hvilke sivilbiler som står i politigarasjen her i Trondheim.

 

Du får holde oss oppdatert - de to mnd du har ventet blir uansett trukket ifra dommen, mulig lang behandlingstid virker formildende også. Vi får håpe det beste! doh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

104 i 50 sonen. første mann ut som ble tatt med laser i sin tid i nord-trøndelag. trivelig ja. 18 dager fengsel og 18 mnd utn førerkort. spurte dommeren hvorfor jeg ikke fikk bot. da sa han at jeg kjørte for fort. var godt fornøyd jeg, 18 dager på "pallen" ekke stort.

>>>magic240<<<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår