Gå til innhold

Diablo i Norge


Bullitt_Mustang

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var nok den fra kr sand,skal bare være et x antall av dem,som sagt egentlig en sjeik som bestilte den,så overtok han kontrakten:) skal prøve å spore opp den til sommer med tanke på bilde

 

Mente eieren av den bilen egentlig var fra Hornnes jeg. men mulig jeg tar feil altså.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke sikker jeg heller,kan jo ha solgt den,men er det samme som det bildet på side 2 her?vet bare den er spessiel.. syk lyd:)

 

Jeg tenkte da på Hornnes som i Evje/Hornnes.. om du ikke skjønte det..hehe

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener å huske at jeg observerte den lilla for en del år sia.. rundt evje/hornnes et sted.. og da var det noen som sa at eieren var fra hornnes.. men jeg kan jo huske feil.. tenker ikke på noen av replikaene nei

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en hvit Lamborgini her i Mo I Rana for 2 eller 3 år siden, det var den 1 mai.

da er det ma og biltreff i byen, en del fint og se på her, men det var finest det året når Lamboen var her da. var skikkelig fet lyd når den ga på. er ikke sikker på om det er/var en Diablo, men Lambo var det vertfall:D

Vw Golf Highline 01'

 

(x) Subaru Impreza gt 99'

(x) VW polo 96'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
går en lilla her i kr sand men eieren bor i london,men står i kr sand.. sett den 3ganger ..like rått hver gang..var egentlig bestilt av en sheik,så den er spesial bestilt.. de har en med samme farge på west coast .. de på mtv,pimp my ride..sett en hos de med samme farge..faktigst rå farge yodude

 

Den bilen er en Diablo SE 30 og den ble bestilt som bursdags gave til Sultanen av Brunei, men ble avbestilt siden den ikke ble ferdigstilt i tide. Dette åpnet da selvfølgelig sjansene for at en annen heldig person fikk kloa i den. Ifølge den kilden jeg fant ang. bilen så var det lamborghini klubbens formann i england som kjøpte den, og han bor visstnok i london. Om han har solgt den eller ikke, vet jeg ikke :)

 

SE 30 er bygd i kun 150 eksemplarer og er noen av de mest etterrtaktede diabloer :) Denne diabloen er one of a kind da, i og med at den ble spesial bestilt til sultanen av brunei. Bilen er nr. 86/150 dersom det er den jeg tror det er, beskrivelsen og bildene taler for det :)

 

Kilde:

http://www.lamborghiniregistry.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår