Gå til innhold

Trans Am

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

har faktisk kjøpt den. den hadde en liten oljelekkasje så han venter på noen oljeringer. (mener de kom i går). så skal bilen EU-godkjennes og kjøres på toget til oslo. hvorfor tviler du??? har jo spart til den bilen siden jeg var 13.

regner med at denne bilen ikke blir lagt ut for salg på lenge!!! evt før jeg har råd til å kjøpe en 87 350tpi

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Var lite liv her da.

 

Har en 75 mod Trans AM 455cid. Eid bilen i 3år. De to første årene ble den kjørt sommer som vinter. Trenger mye jobb. Ferdig med motor, neste er lakk, så kommer innteriør.

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trans Am er gode dreier.

 

Min første var en meget strøken 82 modell med t-tak og alt utstyr.355 hesters ZZ4 motor og kun ca 87000 miles på telleren.Svart med centerline felger.Den går på Sotra utenfor Bergen nå.Savner den fremdeles.

 

Deretter kjøpte jeg en svart 1980 Turbo Trans Am som også var i meget god stand.Alle striper og bokstaver var lakkert og lakkereren hadde visst brukt 3 dager bare på ørnen på panseret!Den bilen ble solgt til Molde eller Ålesund og det var vel en av dere Moldestuk gutta som kjøpte den?Var vel en av Håpet brødrene hvis jeg husker rett.

 

Deretter hadde jeg en svart 80 modell med 71 modell 400 og 4 trinns manuell gear.Gikk godt,men var temmelig lurvete ellers. Jeg fikk den brukbar etter noen uker i garagen.Den står visst i Stavanger med defekt motor nå.

 

Deretter byttet jeg til meg en Rød 86 modell som jeg kjøpte en flett ny 502 motor til.Trangt og godt å få på plass, men artig når det var ferdig!Solgte den til en kompis.

 

Kjøpte meg en kollisjonskadet 79 modell i vinter.Den er meget bra foruten skaden.Leter etter en komplett delebil eller komplett front til den!Taknemmelig for tips!Kan betale ca 15000 for en delebil med bra front.Ring meg evnt 97575978 Vil jo gjerne ha den klar til våren. Trenger subframe radiator support, panser, h forskjerm+++

1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt

1968 Oldsmobile 98 Convertible

1968 Buick Skylark 2dht prosjekt

1969 Dodge Charger 440

1978 Chevrolet Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner med at vi fleste her på forumet har msn...(eller er jeg HELT på bærtur nå)

uansett, siden vi alle her er litt sånn smågale etter trans am... kanke vi legge til hverandre?? har et par lagt til allerede og det er ganske ållreit å snakke med noen entusiaster utenom forumet....

bare et tips!

ps: anders_505@hotmail.com

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by V8power

Trans Am er gode dreier.

 

Min første var en meget strøken 82 modell med t-tak og alt utstyr.355 hesters ZZ4 motor og kun ca 87000 miles på telleren.Svart med centerline felger.Den går på Sotra utenfor Bergen nå.Savner den fremdeles.

 

Deretter kjøpte jeg en svart 1980 Turbo Trans Am som også var i meget god stand.Alle striper og bokstaver var lakkert og lakkereren hadde visst brukt 3 dager bare på ørnen på panseret!Den bilen ble solgt til Molde eller Ålesund og det var vel en av dere Moldestuk gutta som kjøpte den?Var vel en av Håpet brødrene hvis jeg husker rett.

 

Deretter hadde jeg en svart 80 modell med 71 modell 400 og 4 trinns manuell gear.Gikk godt,men var temmelig lurvete ellers. Jeg fikk den brukbar etter noen uker i garagen.Den står visst i Stavanger med defekt motor nå.

 

Deretter byttet jeg til meg en Rød 86 modell som jeg kjøpte en flett ny 502 motor til.Trangt og godt å få på plass, men artig når det var ferdig!Solgte den til en kompis.

 

Kjøpte meg en kollisjonskadet 79 modell i vinter.Den er meget bra foruten skaden.Leter etter en komplett delebil eller komplett front til den!Taknemmelig for tips!Kan betale ca 15000 for en delebil med bra front.Ring meg evnt 97575978 Vil jo gjerne ha den klar til våren. Trenger subframe radiator support, panser, h forskjerm+++

 

Stemmer det LEA :)

Jeg, bruttern og onkelen min var og kjøpte den ! Var pen og god i stand den ! Ble senere solgt til en i Molde og går nå i Trondheim. En av de finere Transamene jeg har sett i Norge

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

nylig eier av en 80Mod Turbo TA.

 

men står en sprekt Chevy 350 i den.. så er på jakt etter 350Blokk..

 

Har foresten en 400 motor på handa vis noen er inntresert?.. men uten girkasse.. så jeg gidder ikke kjøpe den..

 

Ellers så er det Skivebremser bak + div.andre uorginale ting!.. å type brun å fæl av farge :( men er hel å grei ellers..

slenger inn noen bilder senere..

 

så planene er å jo å få den litt strigla ettervert..

 

/Vegard

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nylig eier av en 80Mod Turbo TA.

 

men står en sprekt Chevy 350 i den.. så er på jakt etter 350Blokk..

 

Har foresten en 400 motor på handa vis noen er inntresert?.. men uten girkasse.. så jeg gidder ikke kjøpe den..

 

Ellers så er det Skivebremser bak + div.andre uorginale ting!.. å type brun å fæl av farge :( men er hel å grei ellers..

slenger inn noen bilder senere..

 

så planene er å jo å få den litt strigla ettervert..

 

/Vegard

 

Hvilken årsmodell er den 400 du har på handa. Er det chevy eller pontiac 400, begge deler inntresangt :) Kasse til pontiac kan jeg skaffe billig, både th350 og th400.

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken årsmodell er den 400 du har på handa. Er det chevy eller pontiac 400, begge deler inntresangt :) Kasse til pontiac kan jeg skaffe billig, både th350 og th400.

 

 

Det er jeg neigu ikkje sikker på .. jeg kan spinne opp te han figuren etterpå å høre.. han trodde han viste om noen 350 blokk te en grei pris oxo.. som jeg trenger..

 

Cowboy skeie..hehe.. jeg snoker mye rundt på amcar sider jeg da.. men en av mange drømmer som fortsatt blir en stund til er Impala eller Camaro 67-69 .. +++en hel haug andre biler :)

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med 700 kasser bjørn? hvor mye tror du at du kan skaffe en for?

 

 

Kan skaffe en th700 kasse for 5000kr.

 

TH400 for ca 2000 avhengig av om det er lang eller kort type, th350 (chevy) 1500kr.

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår