Gå til innhold

Mazda AZ1 .... liten tøff turbomatet bil... noen her som har info om den?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

It has a turbo 660cc engine that should best be described as 666cc because there's definitely the devil in this one

:)

 

Specs :

 

1993

Mid-engined, Rwd.

Inline-3, DOHC, 4 v/cyl, turbo.

657 c.c.

64 hp

Torque 63 lbft

5M Gearbox

720 kg

95 mph topspeed

0-60 mph = 11 sec

- 1980 RX-7

zoooooooom, br br br *bang* !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Det var sprekt :D Har forferdelig lyst å ta inn en av de små "k" bilene en gang. Men blir nok i så fall en Cappuchino. Syns jeg hører jengene allerede: *neei så nusselig liten bil!*

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja blir vel ikke så mye i avgift på de der? :D lite vekt og lite volum :D ypperlig :D

 

 

11 578,67 i avgifter for en 93 modell som ikke har maks fradrag:D Og jeg tok i skikkelig med kjøpesum og frakt da jeg beregna prisen!

 

Tror ikke det blir stort billigere nei!

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 578,67 i avgifter for en 93 modell som ikke har maks fradrag:D Og jeg tok i skikkelig med kjøpesum og frakt da jeg beregna prisen!

 

Tror ikke det blir stort billigere nei!

 

Tror han kameraten her skal slite litt med salget da ja!! sombrero

 

http://www.mobile.de/SIDNpk8U7CLlC4eSH4zuXHDww-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1115037525A1Iindex_cgiD1100CCarW-t-vctpLtt~BmPA1A1B20A1%81F-t-vCaMkMoSeSmVb_X_Y_x_y~BSRA6D1100E16800Caz1CPKWCAZ1HinPublicA2A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&top=1&id=11111111127278302&

 

-R-

Renault Espace 2,2 dt. Litt mods.

x 323 GT-R

x Mx6 2,5 v6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår