Gå til innhold

Tenker på å kjøpe meg Boble

Ranger emnet


Laaars

Anbefalte innlegg

jeg skjønner ikke hvorfor dere klager på at bobla dugger inni om vinteren?

 

fatter hadde ett par bobler når jeg var liten, den siste var en '64

det som er viktig er å kjøre med en liten gløtt på trekanthvinduene og 1-2cm åpne sideruter +nye aviser under gulvmattene.

 

det hjelper også om varmepottene ikke er opprustet, noe som pleier å bli ett problem på biler som har passert 40ÅR!

 

den billigste måten å senke ei boble på er å legge en sement sekk eller noe annet som veier 40-50kg i fronten.

mener å ha hørt at BT ikke liker puma forstillingen, var visstnok noe papir problemer.

-mulig dette er godkjent nå, da jeg ikke har intressert meg så mye for vw de siste 10år..

 

har en vw karmann ghia cab stående, som skriker etter en restaurering....

hadde vert fint å begynt til vinteren, men det er den beromte krone & tids klemma da...

http://www.tristania.com

 

har du diesel bil? sjekk ut:

http://www.chiptuning.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...
Hørtes egentlig ikke ut som noen behagelig vinterbil, nei...

Men det spørs jo hva man kan ofre... for den ser jo tøff ut. hehe, og jeg har gått rundt å drømt om Boble med takgrind og skistativ bak med treski på :P

 

Kan jo kjøre med vinduet oppe. :rolleyes:

Eller lage til noe fancy greier som blåser opp på frontruta, men det er jo ikke så mye dashbord å gjemme det i... kan jo ikke ha noe synlig.

 

Etter 68 mod. også ja? Hm, er mest glad i de eldste men... vi får se, vi får se :)

 

De skistativene er skamtøffe ja! Er det noen som vet hvor det går ann å få tak i sånt eller noen har som har liggende? det er jo liksom noe som hører med på en sånn bil om vinteren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skjønner ikke hvorfor dere klager på at bobla dugger inni om vinteren?

 

fatter hadde ett par bobler når jeg var liten, den siste var en '64

det som er viktig er å kjøre med en liten gløtt på trekanthvinduene og 1-2cm åpne sideruter +nye aviser under gulvmattene.

 

det hjelper også om varmepottene ikke er opprustet, noe som pleier å bli ett problem på biler som har passert 40ÅR!

 

den billigste måten å senke ei boble på er å legge en sement sekk eller noe annet som veier 40-50kg i fronten.

mener å ha hørt at BT ikke liker puma forstillingen, var visstnok noe papir problemer.

-mulig dette er godkjent nå, da jeg ikke har intressert meg så mye for vw de siste 10år..

 

har en vw karmann ghia cab stående, som skriker etter en restaurering....

hadde vert fint å begynt til vinteren, men det er den beromte krone & tids klemma da...

 

 

Er så glad min er en 58, så jeg trenger ikke eukontroll :D

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår