Gå til innhold

Pris på E34 525i

Ranger emnet


Skamkløpt

Anbefalte innlegg

Har en 1992 525 som jeg vurderer å selge. Calypsorot, 175000 km, soltak, AC, grått interiør, el vindu, manuell, 15" felger. Ikke rust, men noen steinsprut, og småflekker. (Litt hvit i lakken noen steder, slik biler ofte blir etter 12-13 år)

Voksenkjørt, ingen styling med unntak av hvite blinklys, ikke stereo utover det originale med cd-spiller)

Hva kan jeg forvente å få for en slik bil?

99 BMW 528ia

88 VW Golf 1.6 Til salgs

83 VW Golf GTi Til salgs

83 VW Golf 1.5 Til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg hadde aldri latt min gå under 80k... Da beholder jeg den heller :)

 

92' 525iA 24V 205.000 km , senket , fullt stylet , omlakkert "techno blue pearl" , 18" AC schnitzer replica felg med gode dekk , enormt anlegg, nye baklys , hvite blinklys rundt om , neon undercarkit , 99% rustfri.

 

Samlet pris på 100.000,- så får du med anlegget som har en utsalgspris på ca 120.000.. (3 forstekere (nypris ca 48k), 2x12" JL audio , 8" piooner TV , Pioneer DVD integrert i girkonsoll, opplegg for PS2, 220v, Focal utopia 3 veis frontsett , med diskanter støpt inn i a-stolpe, og kasse på 5" i dashbord, største spilleren til Alpine uten TV, 2 x 2f Stinger kondensator , 2 x stinger batterier, ALT det beste i stinger kabler (4x phono, 0GA strøm, masse dyre koblingsdetaljer) Nordost flatline høyttalerkabel til 3000,- og til slutt men ikke minst Audiocontrol EQX delefilter/30bånds EQ) Alt pakket inn i show off style i bagsjerommet med neonlys å det hele ("proff" installasjon")

 

Noen bud ? ;)

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår