Gå til innhold

Accord Frå orginal konebil til "kul" gatebil

Ranger emnet


max190

Anbefalte innlegg

hei bare tenk på en ting når du bestiller bakykter til bilen,de er beregnet på amerikansk bakplate,og derfor en god del bredere! så skal de passe må du kappe i dem!

og skal du kjøpe slike anbefaler jeg heller de her!

 

http://www.matrixracing.com/images/items-large/HA90914RCT.jpg

 

meget pent syns jeg!

og kanskje modifisere blinklysholderene foran i fangeren til kjørelys! det med gjør seg!

Det var en pen måte å si at Lexuslys er drittstygge. Men jeg er helt enig; røde/hvite baklykter er uten tvil penest på alle biler i hele verden; fra Koenigsegg til 2CV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmm la meg tenka... JO for å få bilen låg! trur i alle fall det var planen med det, trur ikkje akkurat an blir høgare!

 

Og i samme slengen få den totalt ubrukelig? :P

Jeg mener det seriøst, alle som klipper fjørene på bilen sin burde fått statsstøttet lobotomi. Den blir jo ubrukelig ved oppbremsing eller andre temmelig krevende situasjoner. Skjer det et uhell, så sliter du pent med forsikring og erstattningsansvar.

Den som sier at størrelsen ikke teller, har ikke hatt sex eller kjørt Cadillac.

1987 Mazda 929 V6 3.0 GLX(restaureres)

1987 Mazda 929 2.2i GLX (donorbil)

1978 Dodge Ramcharger 318

1996 Chevrolet Corvette GS (vurderes solgt, kom med bud)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i samme slengen få den totalt ubrukelig? :P

Jeg mener det seriøst, alle som klipper fjørene på bilen sin burde fått statsstøttet lobotomi. Den blir jo ubrukelig ved oppbremsing eller andre temmelig krevende situasjoner. Skjer det et uhell, så sliter du pent med forsikring og erstattningsansvar.

 

 

det blir i tilfelle mitt problem, så det skal du sleppe å bekymre deg for. å bremsing? har ikkje bilen din fløyte? :fingers:

 

neidå, mykje fjas å vas nå, men kan noken fortelle meg kor eg kan få tak i 60 - 40 senkesett til honda accord?

dumme svar krever dumme spørsmål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett på senkefjørene framme, eg fekk ikkje av skruane til demparen bak, men eg får forhåpentligvis gjort det i kveld. Felgane blir sendt til lakkering på fredag forhåpentligvis.

 

her er bilde av bilen når den kun er senka framme:

senkfram.JPG

sånn såg den ut før:

felg2.JPG

dumme svar krever dumme spørsmål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hnå har eg klart å rota vekk linken t der eg legge opp bilder, men eg får finna meg ein ny plass.

 

Eg fekk vist ordna d me ein gong ja, så her e et bilde av fronten me 2,2i leppe!

 

CIMG1981.jpg

 

har nettopp fått ein nedslåande beskjed om at Stavanger Kretsfengsel ikkje hadde tid til å lakkere felgane mine før i august/september, så eg må finna på noko anna fram til då. vurderer å sandblåse å lakkere dei sjølv, men det er ein del arbeid.

 

men eg får sjå..

dumme svar krever dumme spørsmål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan festet du den? Driver med det samme selv.

 

 

festa den enkelt og greit med strips,du borer hull på siden av der som dei orginale skruane blir festa, så er det berre å tre inni.

 

du kan jo kjøpe orginale skruefester, men dei kostar sikkert 50,- stk gange 10 eller kva det nå er. og resultatet blir ikkje bedre enn med strips. eg fekk den heilt oppi, akkurat som orginalt!

dumme svar krever dumme spørsmål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått ein nedslåande melding frå stavanger kretsfengsel om at det var ventetid fram til august/september med lakkeringa av felgane... det betyr kun ein ting: det er for lite kriminalitet i norge!

 

Så eg får prøve å sandblååse og lakkere dei sjølv, for så å få det gjort skikkelig til vinteren. evt få tak i andre felgar.

dumme svar krever dumme spørsmål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår