Gå til innhold

Statoils Bilvask?

Ranger emnet


Spaca

Anbefalte innlegg

Originally posted by Proximus

 

Jeg jobber på Statoil og skal fortelle deg noe.

 

Maskinene våre er børstemaskiner. På disse har vi full "ny vask-garanti". Er du ikke fornøyd, får du en ny gratis vask.

 

 

MVH Statoil-ansatt

 

Kan ikke se at -"Du kan ikke forvente å få ren bil av børstefri vask".. er å få gratis vask .. eller service for den del .. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by TBI

usj .. maskinvask ..

bøtte og svamp.

 

ENESTE som duger. Kjører aldri i maskin.

Betaler heller 10,- for en svamp og står og vasker for hånd enn å betale 130,- for å få en uren bil i maskinvask..

 

Kjekt når dama jobber på shell.. står og vasker gratis på høytrykksanlegg.... Ekstra service i alle kanter der.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

 

ENESTE som duger. Kjører aldri i maskin.

Betaler heller 10,- for en svamp og står og vasker for hånd enn å betale 130,- for å få en uren bil i maskinvask..

 

Kjekt når dama jobber på shell.. står og vasker gratis på høytrykksanlegg.... Ekstra service i alle kanter der.. ;)

"det er shell det" -- ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TBI

 

Kan ikke se at -"Du kan ikke forvente å få ren bil av børstefri vask".. er å få gratis vask .. eller service for den del .. :P

 

Kan vel egentlig ikke se at jeg har skrevet dette, men jeg har vel egentlig ikke noen tendenser til hallusinasjoner heller...uhhmmwhat?

 

Sweet dreams...

Opel Omega 2.0 16v caravan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på Esso og den vaskemaskinen vasker dårlig.. Kanskje derfor jeg pleier å sprute på med avfetting, og vaske den børsteløst 2 ganger.... Men når folk er missfornøyde gir vi dem selvsagt en ny vask uten å tenke noe særlig mer over det...

 

 

mvh ESSO annsatt :D

Current: '02 VW Golf TDI

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bauer

Jeg jobber på Esso og den vaskemaskinen vasker dårlig.. Kanskje derfor jeg pleier å sprute på med avfetting, og vaske den børsteløst 2 ganger.... Men når folk er missfornøyde gir vi dem selvsagt en ny vask uten å tenke noe særlig mer over det...

 

 

mvh ESSO annsatt :D

 

ESSO ansatt jeg oxo, men vi har ikke vaskehall vi...

 

Er Esso TigerMarked vi :D:D

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, jeg var på jobb på shell her om dagen da politiet plutselig ringte og spurte om vi hadde en dame som satt fast i vaskehallen vår... Det var nemlig en dame som kjørte inn for å vaske bilen sin, men utstyret der inne klikka litt så hun satt fast.. Hun satt det i flere timer uten at noen merka det, så til slutt ringte hun politiet.. :D De spurte om hvilken bensinstasjon hun var på, men hun visste ikke om det var statoil eller shell og visste heller ikke hvor det var hen. Da ringte politiet til alle bensinstasjoner i Tønsberg og spurte om vi hadde en dame som satt fast i hallen :D :D

(Var på Esso...)

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Air 63

Hihi, jeg var på jobb på shell her om dagen da politiet plutselig ringte og spurte om vi hadde en dame som satt fast i vaskehallen vår... Det var nemlig en dame som kjørte inn for å vaske bilen sin, men utstyret der inne klikka litt så hun satt fast.. Hun satt det i flere timer uten at noen merka det, så til slutt ringte hun politiet.. :D De spurte om hvilken bensinstasjon hun var på, men hun visste ikke om det var statoil eller shell og visste heller ikke hvor det var hen. Da ringte politiet til alle bensinstasjoner i Tønsberg og spurte om vi hadde en dame som satt fast i hallen :D :D

(Var på Esso...)

 

Hehehehe lol lol lol ga dere a en pølsemeny dfa eller? hehehehehe Kanskje du har lyst på en vask til?? hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår