Gå til innhold

Primera kostnader


CoilOver

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva er det med hatchback og skiltlysene? Det ene mitt lyser ikke, Partypulp mangler et, og nå enda en?

 

Nei si det du, har kjørt uten i hele vinter. Derfor tenkte jeg at jeg skulle lyse skiltet opp litt nå på sommeren blah

 

Glemte å si at det var til en P10 Hatchback... beklager folkens, håper jeg er tilgitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med hatchback og skiltlysene? Det ene mitt lyser ikke, Partypulp mangler et, og nå enda en?

Hvis det er et gjentagende problem, så kan man jo kanskje prøve seg med dioder?

Bilforumet.no
Irc Admin
- 2011 Volvo V60 R-Design
- 2003 Toyota Rav4
- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er et gjentagende problem, så kan man jo kanskje prøve seg med dioder?

 

Jeg vil allerhelst sveise igjen hele skilthullet og flytte skiltet, da får de lysene en helt annen plassering. Men tviler på det skjer med det første, hvis det skjer i det hele tatt. Uansett så kommer jeg nok til å bestille dioder av deg snart også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil allerhelst sveise igjen hele skilthullet og flytte skiltet, da får de lysene en helt annen plassering. Men tviler på det skjer med det første, hvis det skjer i det hele tatt. Uansett så kommer jeg nok til å bestille dioder av deg snart også. :)

Jeg har faktisk vurdert å montere dioder i de plastikk greiene som sitter der orginalt, nå er jeg ikke plaga av at jeg må bytte pærer ofte, men du verden så mye kulere det ville ha blitt. Borre hull, lime fast 2-3 utvendige hvite dioder i hullene på hvert "glass"...hmm...jeg tror jammen jeg gjør det jeg :D

 

Bilder kommer....

Bilforumet.no
Irc Admin
- 2011 Volvo V60 R-Design
- 2003 Toyota Rav4
- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Nissan emblem i frontgrill - 250,-!!!!!!!!!!!!! (Witro bil, Trondheim)

Sier bare, er dette lov?!

 

Du kunne fått et av meg. :)

 

Haugaland bilsenter, autorisert Nissanforhandler/-verksted:

 

Hovedservice: 2100,-

Forstillingskontroll: 900,-

"Verkstedmateriell": 240,-

Tennplugg: 176,- (Totalt 176,- for 4)

Filter: 66,60

Luftfilter: 178,-

Oljefilter: 66,-

1 liter Durablend olje: 109,- (Ble totalt 3,2 liter og pris på 348,80)

Girolje (vet ikke hva denne måles i, men det er vel liter): 109,- (3 liter(?) totalt og pris på 327,-)

4 liter spylerveske: 39,60

En skive: 12,30(!)

 

Totalt service: 3240,-

Totalt varer: 1214,30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trodde vel ikke at jeg kjøpte det? Får mange pils på byen for den prisen.

 

Sa du at du hadde ett sa du? Et blankt og fint rundt emblem? Mitt har fått litt for mange hvite flekker pga. pollering serru og sikkert masse annet også, så saken er den at jeg har gitt opp å få den helt ren og pen.

 

PM hvis du vil gi det ifra deg da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trodde vel ikke at jeg kjøpte det? Får mange pils på byen for den prisen.

 

Sa du at du hadde ett sa du? Et blankt og fint rundt emblem? Mitt har fått litt for mange hvite flekker pga. pollering serru og sikkert masse annet også, så saken er den at jeg har gitt opp å få den helt ren og pen.

 

PM hvis du vil gi det ifra deg da :D

 

Begynte å lure. :)

 

Jeg mener jeg har, skal se etter. Vet at jeg har lakket et blått, men skal ha et til, men vet ikke hvor pent det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trodde vel ikke at jeg kjøpte det? Får mange pils på byen for den prisen.

 

Sa du at du hadde ett sa du? Et blankt og fint rundt emblem? Mitt har fått litt for mange hvite flekker pga. pollering serru og sikkert masse annet også, så saken er den at jeg har gitt opp å få den helt ren og pen.

 

PM hvis du vil gi det ifra deg da :D

 

Har et liggende i bilen jeg også. Om noen trenger så si ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår