Gå til innhold

Turboperformance: Volvo 242 - Project Fenris

Ranger emnet


Turboperformance

Anbefalte innlegg

  • Svar 143
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

KULT! fenris er en rå bil! hehehe! gatebil på våler eller rudskogen til våren eller?

 

Jo takk!

Fenris skal (desverre) hvile sesongen 2007 til fordel for husbyggeprosjekt :sleeping

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Hva? skal ikke Fernis stå siden av meg på eda neste år ? :(

 

Du kan jo komme til Ål-treffet i august og stå ved siden av Fenris da babyhmm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

FENRIS UT AV HIET DEN 3. APRIL:

I mangel på plass under tak i høst ble Fenris omsorgsfullt hermetisert, med plast under bilen, og dobbel presenning over, noe som forsåvidt fungerte greit, bortsett fra noe kondens.

 

Tirsdag 3. april var været godt, og Fenris ville ut av hiet!

Batteri ble koblet til, og bilen startet på første slag etter 6 måneder hvile og gikk klokkerent :thanks

 

Dette er Volvo på sitt beste: originalt, driftssikkert styresystem som er tynet max gir et driftssikkert leketøy :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke jeg...:cool:

 

Ikkje eg heller, men fin er den fordet! :klovn:

Neste gang den må stå ute uten tak så har eg garasje eg, men da spørst det om det er DU som tar den ut av hiet igjen. :ahahahhaha:

Old Volvos never die, they just go faster.

1993 Volvo 940 Turbo

1979 Volvo 242 DL

1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Blåser liv i tråen om godeste Fenris igjen:)

 

Så bilde der du hadde tatt av grillen, la merke til at "fløytene" til fløyta var fjernet, så hvorfor sto den braketten igjenn der?

Har den noe funksjon bortsett fra å være brakett til "fløytene"?

 

Skjønner Rs500 cooler er på vei ned i brakka mi, tenkte å flytte vekk hele brakketten med "fløytene" sånn at det er klar passasje til coolern:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåser liv i tråen om godeste Fenris igjen:)

 

Så bilde der du hadde tatt av grillen, la merke til at "fløytene" til fløyta var fjernet, så hvorfor sto den braketten igjenn der?

Har den noe funksjon bortsett fra å være brakett til "fløytene"?

 

Skjønner Rs500 cooler er på vei ned i brakka mi, tenkte å flytte vekk hele brakketten med "fløytene" sånn at det er klar passasje til coolern:)

 

...eeh, greit å ha noe å fange små-viltet med (rev, hare, grevling, unger etc.) så de ikke skader gull-cooleren :)

 

vel, tanken med å fjerne braketten har faktisk aldri slått meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåser liv i tråen om godeste Fenris igjen:)

 

Så bilde der du hadde tatt av grillen, la merke til at "fløytene" til fløyta var fjernet, så hvorfor sto den braketten igjenn der?

Har den noe funksjon bortsett fra å være brakett til "fløytene"?

 

Skjønner Rs500 cooler er på vei ned i brakka mi, tenkte å flytte vekk hele brakketten med "fløytene" sånn at det er klar passasje til coolern:)

 

 

Har som funksjon å holde plata stiver og i vater når man smekker igjen pansre. Fjærna den på min, å måtte trykke pansre ned med makt for å få den i lås, satte den på plass igjen da ja :)

 

 

Gleder meg til Fenris kommer ut av hi å lager litt action :race

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår