Gå til innhold

Boblen DIN

Ranger emnet


TBI

Anbefalte innlegg

Stemmer bra det ;D engang ZpeTT alltid ZpeTTeT :D

Edit: ingen som veit om et 1303 karosseri da? mitt er "litt" mariekjeks

 

Har du motor så er jo denna et okey prosjekt...

 

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=856974

 

Men åssen felger er det som sitter på bilen din...så du hadde en

hvitespoke....men de andre ser ut som bredda orginal felger?

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har 3 av dem bredda orginale, og den whitespoke felgen er universal :P passer til både 4 og 5 bolts. dem andre er 4x130. går vel for 250,- eller ei flaske med GOD brennvin :p

 

Er litt intresert....men jeg må nesten finne ut om det er mulig og få tak i en like felg som de tre....sender deg en pm når jeg har sjekka det ut jeg....men du skal vel ikke tilfeldigvis på gatebil tell helga?

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 1 year later...

Bilen er da som nevnt ovenfor en 1971 1302 med 96000 på tellern.Bilen ble kjøpt av fettern min som kjøpte den av ett gammelt ektepar. Bilen har stått 15 år inne på en låve så det var på tide at den så dagslyset igjen. Bilen er i dønn strøken tilstand bortsett fra lakken som er litt matt,vært inne på tanken og få sprøytet den. Men lar heller den tanken være,da bilen er mye mer verdt med original lakken fra 71. Og tanken på at den er såpass strøken fra før,syns jeg den da vil miste litt av sjarmen sin. Planene er å forhøre meg rundt med noen firmaer ang dyp lakk rensing,så hvis det er noen der ute som vet om noe.Ville jeg satt stor pris på hvis den personen/e kunne delt dette med meg.Planene for bilen så langt er i første hold og ta oljeskift,plugger,plugg kabler og rotor. Neste omgang blir det noen tidsriktige felger,takgrind,krom øyelokk,noen empi effekter inne i bilen,pluss å få slept den ned en anelse i fronten får og få det riktige stuket.Felgene jeg ser for meg er porsche fuchs felger,eventuelt noen andre tidriktige felger.Dette er min første boble,så jeg er ganske blank på det området nå.Men får bare ta tiden til hjelp.

 

Bilder kommer plutselig...

 

M.V.H Simonsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 6 months later...

Bobla mi...

 

bobla004.jpg

 

bobla003.jpg

 

bobla001.jpg

 

kommer for salg utpå sommeren.

 

Også var det gamle bobla mi da...

hvard014-1.jpg

 

hvard013Small.jpg

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår