Gå til innhold

Pre-street-meet Mazda gathering?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Enig i at det det var dårlig oppmøte der ja.. Men hyggelig at de som faktisk møtte opp hvertfall var engasjerte mazdaeiere! Får satse på at vi blir fler neste gang.

'93 Mazda mx-6 2,5 V6 24v blå yodude

'92 Mazda mx-6 2,5 V6 24v sølv (knust i tunnelvegg..)anger2

'02 Yamaha Virago 125 cc (solgt) :cool:

Mods: Carbonrace vinge, Jamex 35mm senkefjærer, Tokico dempere, stabsstag foran/bak, Akimoto airfilter, NGK sparkplug wires, 18x8" Mangels felger, blått neon underdash, lakkert int., Sparco-pedaler

Videre: CM stage III clutch, Alu flywheel, Alu reimhjul, Polyuretan motorfester, lykter. Resten lagt på is gr. Ing. Bat. Skjold... asshole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

SKulle ønske jeg hadde fått vært med fra starten av... når jeg kom ca kvart på 11 (endelig ferdig på jobb) hadde onkel sperra av innkjørsler, og de fleste drev å skulle dra.

 

Men fy faen den svarte rx 7'en med re-amemya stickers i hvertfall var driiit pen ass..

- 1992 Mazda Rx-7 Type-R RHD med skilter

- 1974 Mazda 818 DeLuxe

 

x 1990 Mazda 323 GTX m/ 2.5" eksos, KN filter *Solgt* :(

x 1984 Opel Corsa 1.3S Luxus *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKulle ønske jeg hadde fått vært med fra starten av... når jeg kom ca kvart på 11 (endelig ferdig på jobb) hadde onkel sperra av innkjørsler, og de fleste drev å skulle dra.

 

Men fy faen den svarte rx 7'en med re-amemya stickers i hvertfall var driiit pen ass..

 

Ja, den så rå ut.... Så den kom inn på plassen i det vi kjørte ut og begynte på hjemturen til Bergen. Ellers var det ikke mye Mazda å se syns eg...

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var dårlig oppmøte fra Mazda igår... Litt kjedelig det, men var ikke mye plass igjen når jeg kom dit heller. Mye Nissan ute å gikk... men fikk ihvertfall samlet noen.. Hvem var det som kjørte MX5?? Du dro jo ifra den lille kolonnen vår, hehe.

 

Andre

 

Jeg er mx5-sjåføren aneglsmili

Beklager så meget. Jeg måtte svikte dere til fordel for min nissan-kjørende kamerat :p

Men jeg kjørte bak en snedden blå 323 mener jeg å huske..?

Var ganske gøy på street meet da!

Selv om jeg fikk bot for manglende skilt foran - rett etter vi parkerte(!) Og der stod sivilen.. 2000 sure kroner.

Men men, glemmer aldri stripa mellom bensinstasjonene. Det ble et par tusen runder utover kvelden thumpsup

 

PS: Fet den rx7en din AJ82!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får komme sterkere tilbake neste gang :)

Nå ser det ut som om det blir skilter på bilen snart også.... Gleder meg til å få montert litt stæsj nå, og få den lakkert...

 

Hva synes folk om farge?? Vurdere å beholde den hvit og kjøpe karbon panser, ellers blir det muligens grønn candy med litt airbrushing...

 

Andre

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår