Gå til innhold

Natt 1. Mai i Vestfold og omegn...

Ranger emnet


luzifer

Anbefalte innlegg

 

så la oss få vite hva du tenker om hva en skikkelig god natt1mai burde inneholde for aktiviteter.....

Vestfold er vel sånn midt i mellom for alle så det er vel en første tanke....

 

NB.... det vil i år bli jobbet med å få til ett offentligt arrangemang,så vis det går i orden med bedriftseieren så vil vi kunne disponere en plass til vår disposisjon.....

 

men vi får se hva som skjer..... fortsettelse følger.... :)

 

 

 

Noe nytt enda... ? Betaler gjerne en liten penge for noe slikt..... Som f.eks kan brukes til opprydding i etterkant da det viser seg at det er mange som ikke klarer å la vær å knuse ei flaske som de har i handa........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuglen fyra idag, og det ser jaggu meg ut som at hjula går rundt oxo... Så da har vel jeg bil klar ihvertfall! ;)

 

Føler vel kanskje at ting drar seg litt mot Porsgrunn og Skien i år, ingen håndfaste rykter... Noen som vet noe mere? Kan jo treffes på OBS, fokserød, og ta ting litt derfra?

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuglen fyra idag, og det ser jaggu meg ut som at hjula går rundt oxo... Så da har vel jeg bil klar ihvertfall! ;)

 

Føler vel kanskje at ting drar seg litt mot Porsgrunn og Skien i år, ingen håndfaste rykter... Noen som vet noe mere? Kan jo treffes på OBS, fokserød, og ta ting litt derfra?

 

Høres ut som en god ide.

-05 Vw Caravelle T5 2.5TDI

-78 Fiat 126

-Norgesmester i dBdrag 05 -3.plass i dBDrag-NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller vel i år jeg også, men avventer med å se hvor jeg kommer til å dra... Om det blir Skien, eller et eller annet sted i Vestfold osv...

 

Takk for sist... ;)

Du/dere må jo bli med oss!

Nå har jeg endelig fått "fuglen" på veien oxo... Så nå kan det jo bli litt gøy!

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår