Gå til innhold

Noen bilder av mx6en min

Ranger emnet


J.C

Anbefalte innlegg

Nye fjærbein fra D2racing

DSCF2177.jpg

DSCF2176.jpg

Gammelt og nytt bak.De gamle fjærbeina er forøvrig til salgs.Det er Lesjöfors 40mm fjærer og gule koni innsatsdempere.kun brukt i et par månder(ikke vinter)

DSCF2234.jpg

bilen før og etter

før:

Bilde082.jpg

etter:

DSCF2237.jpg

Et bilde av stolene mine

DSCF2222.jpg

og et dårlig av motor

DSCF2223.jpg

det er ikke størrelsen det kommer an på.

det er hvordan du bruker den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er ingen god dag..

Motoren min har gått åt skogen for å si det sånn pluss at jeg tok et skikkelig stunt på vintersesongens siste skitur og slo meg skikkelig på big jumpen:(

Nå halter jeg rundt hjemme og har en motor som må plukkes ned og bygges opp på nytt

Blir antageligvis til at jeg lever skiltene og ikke får bilen på veien igjen før til neste vår for motor er ikke billig å bygge:(

det er ikke størrelsen det kommer an på.

det er hvordan du bruker den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er ingen god dag..

Motoren min har gått åt skogen for å si det sånn pluss at jeg tok et skikkelig stunt på vintersesongens siste skitur og slo meg skikkelig på big jumpen:(

Nå halter jeg rundt hjemme og har en motor som må plukkes ned og bygges opp på nytt

Blir antageligvis til at jeg lever skiltene og ikke får bilen på veien igjen før til neste vår for motor er ikke billig å bygge:(

 

 

 

jeg vil ha elefanten min ditt krykke-fantom!!!!

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår