Gå til innhold

bremse oppgradering fremme på gti 16v

Ranger emnet


invitro

Anbefalte innlegg

ok, det er vel 239mm jeg har siden det er 87 mod jeg har. Det jeg mener er lettest mulig og bytte på en måte. Men jeg må vel ha nytt nav siden jeg har 87mod?

 

det jeg har kikket litt på er som sagt g60 bremser, har funnet et sett på ebay som er komplett står det. er det noen som kan se om det er noe mer jeg trenger bare utifra bilde: f7_1.JPG

[ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod

[x] VW Golf2 CL 1,6l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs helt hva du mener med bolt on, men på en 16v 87 modell er vel ingenting bolt on pr definisjon. Nyere (88+ hvis jeg ikke husker helt feil) 16v bremser (256mm) og g60 bremser (280mm) er vel rimelig lett å bytte til, ved å bytte ut navet, caliper, skiver og litt til. vr6 bremser (mener dette også er 280mm, bare 5 bolt) skal vel også være ganske lett å bytte til hvis jeg ikke er helt på bærtur !

 

stemmer at vr6 er 28+ bremser på men det er ikke samme innpresset som g60 det er vist en cm i forskjell på det...

har du lyst har du lov!!

 

uten bil :(

s3 2000 mod solgt

golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT!

golf 1 16v solgt 1997

og en riskoker... :( HØGGES!!

golf rally prosjekt solgt :scared

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, det er vel 239mm jeg har siden det er 87 mod jeg har. Det jeg mener er lettest mulig og bytte på en måte. Men jeg må vel ha nytt nav siden jeg har 87mod?

 

det jeg har kikket litt på er som sagt g60 bremser, har funnet et sett på ebay som er komplett står det. er det noen som kan se om det er noe mer jeg trenger bare utifra bilde: f7_1.JPG

 

Jeg tror du må bytte endeleddene til en større type. du har vel 17 mm og den du trenger er 19mm. Flere vag som bruker denne delen. blandt annet seat

I like big butz and I can not lie!

 

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du må bytte endeleddene til en større type. du har vel 17 mm og den du trenger er 19mm. Flere vag som bruker denne delen. blandt annet seat

 

Om du ser så står bærekulene på, men det er jo en slitedel og koster ikke allverden å kjøpe nytt.

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

BREMBO er vanligvis uaktuelt på grunn av prisen. Har kommet over noen få sett til knallpris. Kniff har tatt et sett, passer bra til turboprosjektet hans!

 

Hvis noen er interessert kan jeg fremdeles skaffe et sett eller to, men tilbudet er av begrenset varighet og kvantum.

 

PM eller bruk linken.

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=21802

Tlf. 984 99 155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Tror jeg vet om en enkel og billigere mulighet.

 

På Einsere kan man ta 256 mm skiver og calippere fra GTI 16V 89-91 og calipperholdere og evt. calippere fra femsylindret Audi 80 og 90 fra før -85-modell.

 

Med brukte deler skulle dette være en mulighet.

 

Vet ikke om dette går, noen som har prøvd???

Tlf. 984 99 155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår