Gå til innhold

Bilder av Norske TT`r

Ranger emnet


THOmaz

Anbefalte innlegg

Hei=) Da skal jeg få lagt ut noen bilder ENDLI(så lenge jeg får det til da;P).. jobber på sjøen,så jobber 4 uker åsså har jeg fri 4 uker.. så tar til tider lang tid før jeg svarer...hehe=) men må stå sammen ja;) kom akurat fra jobb no nå.. å skal få lagt inn bilder i løp av de neste dagane=) mange som skal på treffe på rudskogen til helga foresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Hei dere som har tt biler jeg driver en side som heter http://www.audi-racing.no og der er det litt lite TT, har en som jeg mener er den gromeste, men skulle gjærne hatt flere.

så send oss en mail med bilde og info om bilen så legger vi ut

 

Det er jo ingen A6 bilder.. :nono:

Eier av:

Audi A6 2,7 TDI Avant Quattro 2006

Golf 1,9 TDI 4Motion 2005

X Audi A6 2,6 Avant Quattro 1995

X Golf 1,9 GTD 1993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei skreiv de nå tidliere i denne tråden.. men tar de sånn litt etter kvart som man har litt gryn til overs;D desverre ikke så masse av de som jeg vil.. hehe;) men 19tommere er bestilt for lenge siden da.. men såklart ikke dukket opp enda, men får de nå på til neste sesong iallefall.. åsså har jeg nå fått chip,filter å forge dump hos ts racing.. men blir vel mer motor også etterkvart=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har finkjemmet markedet de siste 3 mnd. og har ikke funnet den bilen jeg var ute etter. så tipset er å se i Tyskland.

 

Jeg fikk en kar til å importere en for meg. og er veldig fornøyd, enda. =)

 

Hvis du er veldig interessert, send en PM og jeg kan gi deg telefon nr. til han som hjalp meg.

 

Men det er en del i norge også, men mange med høy km. så det spørs jo hva du er ute etter =)

- 02 Audi TT 1,8TQ 180hk

x 92 Golf III 1.8 90hk (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår