Gå til innhold

Hvor mange Seat entusiaster er det i Norge?

Ranger emnet


Zamot

Anbefalte innlegg

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det var mye interessant lesing der ja. men er litt enig med deg Zamot at det er nok for lite miljø til å klare å lage et skikkelig miljø og nettsted. men samtidig, vil vi klare det uten å prøve? bør jo ikke være noe umulighet å evt få nett adressen på seat.no heller? hadde jeg hatt kunnskapen så skulle jeg ha lagd en side jeg, men dessverre så har jeg ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mange av dere på IRC?

Går jo ann at vi for eksempel bruker #seat på EFnet til å chattes?

 

Angående en egen norsk seat webside, så tror jeg ikke det er noe stort poeng. Selvfølgelig, flott om noen gidder å lage det, men det er tidkrevende og koster noen kroner kanskje også. Og med sannsynligvis under 20 aktive brukere, blir det fort "dødt". Enn så lenge er det kanskje likesågreit å bruke denne tråden og bilforumet som kontakt-verktøy. Husk å abbonere på denne tråden og generelt på Seat-delen davel!

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mange av dere på IRC?

Går jo ann at vi for eksempel bruker #seat på EFnet til å chattes?

 

IRC er kurant. Er der som aktiv idler. ;) Men for de som ikke er på IRC, el. for den saks skyld kanskje ikke kjenner til hva det er, kan jo et webchat-grensesnitt til en #seat.no ellerno være tingen. Dette kan vel "noen" sette opp. *hint* ;)

 

(jo, når jeg somler meg til å bytte linje, kan jeg nok sikkert bidra med web-/webchat-server, men er ikkeno gøy med den treige linja jeg har nå.)

.Whz

- 2008 BMW 325d Coupe

x 2003 Seat Leon Cupra R

x 1993 VW Corrado G60

x 1990 Mitsubishi Galant GLi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg er en aldri så liten Seat entusiast..

Ble guidet hit av Zamot, fra Vwaudi forumet.. Fikk beskjed om at det var her det skjedde.. :pray :peace: .. Dessuten er det mye kulere smilies her... sombrero

 

Ser ut som det er en del samla her,å der er bra.. Var redd jeg var den eneste.. Vært skikkelig gøy å vært samla på treff å sånn, vanskelig å få til samlinger siden vi er så få å spredd, men treff bør vi greie å samle oss på..

 

Mvh Lasse..

 

PS:Bilder av bilen min kommer snart, har så dårlige bilder og må stjele meg nytt kamera.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da teller jeg 17 stk entusiaster inkl meg selv og en til som ikke har rukket å skrive her enda. Det er ikke værst, men desverre ser jeg noen som har bilen sin til salgs... Vet også om 2 stk med sort Ibiza.

 

Husk folkens, å bringe denne linken videre til folk med Seat-interesse!

 

Og jeg håper alle abonnerer på denne tråden? La oss prøve å ikke prate for mye shit i denne tråden, så folk gidder å abbonere, så de fleste kan få med seg viktige beskjeder.

 

Vil også oppfordre til å hilse på hverandre om man ser hverandre på treff, og kanskje prøve å parkere sammen?

 

Ser ikke ut til at jeg rekker noe særlig treff før i August, men dere andre får ha det skøy!

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Så har har vi min da..

 

Seat Toledo 1998 mod :D

Men rega første gang 01.02.99:P hihi

Eller så e det en 1.9TDI med 120hk å 230Nm:D

 

bilen%20min%20(14)222.JPG

 

Det som skal gjøres blir vell det vanlige å farge de nederste listen

Så blir det Intercooler, å litt mer Trim:D

Høyde justering, Felga,feit annlegg:P får no se hva pengene sir:P

Men Hvis det e noen som har en s2 eller 20v coupe til salg så e min bil også til salg:D

audi/vw forever!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Velkommen Prebs! :)

Er av naturlige grunner (forhandlernettet) ikke så stort Seat-miljø i Norge, så det blir i hovedsak her folka "samler seg".

Sleng ut bilder av bilen din, da! :)

.Whz

- 2008 BMW 325d Coupe

x 2003 Seat Leon Cupra R

x 1993 VW Corrado G60

x 1990 Mitsubishi Galant GLi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen dere "nye"! :)

 

Det nærmer seg slutten på sommersesongen for treff og banekjøring, og lurte på om andre hadde planer om å møte opp på de resterende treffene?

 

Har selv tenkt meg på ACR og treffene på rudskogen, og kanskje de to treffene 11.sept. Merk at NSK-treffene er for medlemmer.

 

Fredag 26-28. august, ACR, sommertreff.no

Lørdag 27-28 august, Gardermoen, Right On "Street Finals"

lørdag 3. september (hele dagen), Rudskogen, NSK - http://www.sportsvogn.no

Tirsdag 13. september kl. 17-21, Rudskogen, NSK

Fredag 16-18 september, Rudskogen, Gatebil

 

Trondheim:

Søndag 28. august, kl. 11, Lånkebanen, NSK

Lørdag 10. september, Lånke, nordmoregatebilklubb.com

 

Annet:

Lørdag 27.8 KL 21.00 Streetmeet Skedsmohallen

Søndag 11 september Grombil på Ekebergsletta (Oslo)

Søndag 11. September 2005 klokken 16.00 Streetmeet Drammen

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår