Nilias Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Når jeg spiller så rister det i skiltet:( Hva kan jeg gjøre for å fjerne det? Siter Sjekk ut www.bilgalleri.net! Nissan Power :naaaws Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Når jeg spiller så rister det i skiltet:( Hva kan jeg gjøre for å fjerne det? Kjøp en tynn asfaltplate og lim/klistre på denne på baksiden av skiltet. :) Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Det hjelper ikke alltid å polstre på baksiden av skiltet hvis skruene er dårlige. Ta en titt på skurene først og se om de sitter som de skal, så kan du polstre opp og se hvordan det går. Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Du kan også kjøpe/lage ca. 5mm lange avstandsstykker som du setter på skruene mellom skiltet og karosseriet, evt. bare bruke noen tykke o-ringer :) Jeg er generelt litt skeptisk til forskjellige typer polstring bak skiltet. Ting som kan samle mer vann og dritt bak der enn originalt er ikke helt bra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 teip bak skiltet, og skru HARDT til så det ikke dirrer! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mas Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Når jeg spiller så rister det i skiltet:( Hva kan jeg gjøre for å fjerne det? Hadde tilsvarende problem selv. Løste dette enkelt ved å lime fast noen rader med sånn vindustettningslister bakpå skiltet. Funker fett som fela. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stani Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Hadde tilsvarende problem selv. Løste dette enkelt ved å lime fast noen rader med sånn vindustettningslister bakpå skiltet. Funker fett som fela. Det tror jeg også må gjøre snart skiltet har jo snart en slag lengde på 1cm :D Blir ikke no fin lyd av det! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 puss bort lakk rundt skiltet og sveis det godt fast :D eller så ville jeg brukt forslaget over Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 puss bort lakk rundt skiltet og sveis det godt fast :D eller så ville jeg brukt forslaget over hehehe thumpsup Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000t Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 etter at du har vaska bilen med en svamp, moser du bare svampen inn under skiltet. gjør ikke noe om det tyter ut litt? Siter Saab 9000 airflow - 80's style - Why drive a car, when you can pilote a SAAB? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 etter at du har vaska bilen med en svamp, moser du bare svampen inn under skiltet. gjør ikke noe om det tyter ut litt? Tror du det er lurt å ha noe som trekker til seg vann, salt og annet rask? På min var det lagt noe seig, klebrig gummi-masse bakom skiltet. Det funket fint, skiltet hang godt selv uten skruer. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crx dB Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 jeg ble kvitt ulyden da jeg la en plastduppeditt på hver side av skiltet på begge skruene, om du skjønner?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 puss bort lakk rundt skiltet og sveis det godt fast :D eller så ville jeg brukt forslaget over Litt "off topic", men hva gjør purken hvis bilen er begjært avskiltet og skiltet er sveisa fast? Tar med seg bilen? Angående støy fra skilt så hjelper det gjerne å feste skiltet med fire skruer, en i hvert hjørne. Hvis du i tillegg tar gummi mellom skilt og karrosseri ved hver skru, så skulle dette holde bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Hadde tilsvarende problem selv. Løste dette enkelt ved å lime fast noen rader med sånn vindustettningslister bakpå skiltet. Funker fett som fela. Du har skremmende likt nick som meg!! har samme prob, tror jeg bare trykker noe bak det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 bobleplast og dobbelside teip! ;) Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg