Gå til innhold

ØK: Compomotive Felger

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Vanskelige felger å få tak i brukt virker det som..... Har prøvd selv til golfen min i flere mnd nå.... Bestilte like godt helt nye.. Er ikke så gale pris faktisk+at da får man akkurat den size`n man ønsker og selfølgelig da helt strøkne...

 

Men ønsker deg lykke til på jakten:)

VW Golf g60 Rallye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelige felger å få tak i brukt virker det som..... Har prøvd selv til golfen min i flere mnd nå.... Bestilte like godt helt nye.. Er ikke så gale pris faktisk+at da får man akkurat den size`n man ønsker og selfølgelig da helt strøkne...

 

Men ønsker deg lykke til på jakten:)

 

Hva måtte du ut med for nye da? Bestilte du hos Kollevold?

 

Du er Trond Marius sant?

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva måtte du ut med for nye da? Bestilte du hos Kollevold?

 

Du er Trond Marius sant?

 

 

Eg e trond m ja.. kordan visste du det??

 

Har ikke fått de enda, tar visst 2-4uker før de kommer hvis de ikke finnes på lager..

 

Men eg må ut med ca 9k uten dekk. Og det er 7,5x16" 4x100, men koster bare 300,- eller noe sånt ekstra pr felg i 17"..

 

Kjøper hos kollevold..

VW Golf g60 Rallye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg e trond m ja.. kordan visste du det??

 

Har ikke fått de enda, tar visst 2-4uker før de kommer hvis de ikke finnes på lager..

 

Men eg må ut med ca 9k uten dekk. Og det er 7,5x16" 4x100, men koster bare 300,- eller noe sånt ekstra pr felg i 17"..

 

Kjøper hos kollevold..

 

Ok! Eg kjenner blant annet BT, JP og Øystein ;)

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Eller rette alt etter kem som ser ;) Kjørte en Sølvgrå Passat før hvis det sier deg noe!

 

 

Bare skøyer, liker den andre siden av broen eg:)

Har kjørt med masse folk fra knarvik og div de to siste årene til rudskogen, kanskje eg har hilst på deg da hvis du og har vært med...

 

Ang kjøp i utlandet så tror eg ikke det er noe betydelig å spare på det. Med tanke på porto, toll, moms osv osv.. Men det er vel en del sjapper i england som selger compomotive så det går jo ann å søkke litt på nettet... Har sett annonser fra forhandlere og slikt i engelske bilblad. Så det er jo verdt å høre hvor mye det vil komme på..

VW Golf g60 Rallye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker å kjøpe 17" Compomotive felger til Mazda 323 GT-R, boltsirkel 5x114,3. Må være i god stand, skal brukes på en gatebil.

 

Mvh

Stian Hjertås

 

Tlf 975 54 830 eller stian.hjertas@fagbokforlaget.no

 

Heisann!

Broren min har faktisk 4 nye(aldri vært brukt, ligger i esker) 8.5x18" Compomotive MO hvite felger mener det er 5x114,3(skulle egentlig sittet på en nissan 200sx s13) Han betalte 12000,- + frakt ifra kollevold (tar jævlig lang tid hvis man betsiller der fra, så anbefaler deg heller til å bestille i utlandet hvis heller vil det, er vel england du må bestille fra)

 

Men det er vel 17" du er på jakt etter?

 

si fra hvis du er interesert i bilder osv,,, men akkurat nå finner jeg ikke den jævla usb kabelen til kameraet :(

 

Husker ikke helt hva han ville selge de for , men skal høre med an.

 

mvh

Mazda 323 4x4 GTX Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Broren min har faktisk 4 nye(aldri vært brukt, ligger i esker) 8.5x18" Compomotive MO hvite felger mener det er 5x114,3(skulle egentlig sittet på en nissan 200sx s13) Han betalte 12000,- + frakt ifra kollevold (tar jævlig lang tid hvis man betsiller der fra, så anbefaler deg heller til å bestille i utlandet hvis heller vil det, er vel england du må bestille fra)

 

Men det er vel 17" du er på jakt etter?

 

si fra hvis du er interesert i bilder osv,,, men akkurat nå finner jeg ikke den jævla usb kabelen til kameraet :(

 

Husker ikke helt hva han ville selge de for , men skal høre med an.

 

mvh

 

Sjekk pris da og innpress på felgene. Hvis det er til en S13 så er det nok 4x114,3 tenker eg og da passer de ikke.

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk pris da og innpress på felgene. Hvis det er til en S13 så er det nok 4x114,3 tenker eg og da passer de ikke.

 

Sorry , var ikke helt sikker ser du, men fikk snakket med han og det er nok 4x114,3 ja. Beklager darkstar :)

 

Mazdalavista: passer vel ikke for dg heller da hehe

 

Men hvis dere vet om noen som har 200sx s13 eller noe sånt som er interesert i 18" felger må dere bare gi beskjed , er strøkne (eller for å si det sånn de har aldri vært brukt:)

 

Men tenk hvor digg det hadde vært hvis de hadde passet på bilen din Darkstar , er jævli rått med rød(eller svart) bil med hvite felger ;) særlig GTR'ne

 

Skal ta mine 17" felger på jobb og aluminium sveise de og pusse de fine + så levere de inn til lakkering(SKAL ha hvite felger hehe) men det blir 400,- pr felg.

Synes du det er en grei pris er vel ikke så gæli det?

 

mvh

Mazda 323 4x4 GTX Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry , var ikke helt sikker ser du, men fikk snakket med han og det er nok 4x114,3 ja. Beklager darkstar :)

 

Mazdalavista: passer vel ikke for dg heller da hehe

 

Men hvis dere vet om noen som har 200sx s13 eller noe sånt som er interesert i 18" felger må dere bare gi beskjed , er strøkne (eller for å si det sånn de har aldri vært brukt:)

 

Men tenk hvor digg det hadde vært hvis de hadde passet på bilen din Darkstar , er jævli rått med rød(eller svart) bil med hvite felger ;) særlig GTR'ne

 

Skal ta mine 17" felger på jobb og aluminium sveise de og pusse de fine + så levere de inn til lakkering(SKAL ha hvite felger hehe) men det blir 400,- pr felg.

Synes du det er en grei pris er vel ikke så gæli det?

 

mvh

 

Ok! Men tror kanskje 18" hadde blitt i største laget på GT-R'en.

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår