Gå til innhold

Toyota Soarer

Ranger emnet


lermax

Anbefalte innlegg

bra du fikk bilen iallefall..ble det noe kompensasjon fra selger?håper iallefall du tok deg tid til å besøke han...hehe

 

Har ikke hatt tid til og se over hele bile ennå en gang. Må nok ta en prat om at den ikke stemte med hva som ble sakt ja. Nå er det nok selgeren i Japan som har drevet med usandheter da.

Men nå er det vel bare å bite tennene sammen å fikse den opp da!!

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 5 months later...
  • 1 month later...
Da har jeg lagt ut en video snutt fra vinter oppstarten av begge Soarerene her:

 

kikker litt på en soaer..har du noen gode tips med sider med utstyr til denne bilen?som eksos,styling..og annet til motoren.. skal brukes i drifting..så kult om du har noen linker.fine biler du har da :cool:

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kikker litt på en soaer..har du noen gode tips med sider med utstyr til denne bilen?som eksos,styling..og annet til motoren.. skal brukes i drifting..så kult om du har noen linker.fine biler du har da :cool:

 

Toyota imports forum i England er en av plassene med MASSE info!! Se link i signaturen min + vi har mye rundt Soarer på TSCN forumet også ( masse bilder + masse linker!! ).

 

Hvilken bil er det du skal kjøre drifting med? :)

 

drlankemkI_1110_copy.jpg

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å nevne moderplaneten da:thumb

Daily Planet Soarer i Australia!! MASSSSSSE info der også + flere gode linker!!!

 

Soarer miljøet er stort og aktivt i England, Irland, Australia og New Zealand. + noen få biler i Sverige, 1-2 i Finland og en del i Norge faktisk. Vi har lagt ut en egen liste på bilene vi vet om i norge på forumet for TSCN!! :)

 

+ et stort miljø for Lexus SC300 - SC400 i USA da!!

 

Se en enkel oversikt over bilene her: Toyota Soarer / Lexus SC. The Soarer mkIII pages on the web!!

 

11320IMG_0260-med.jpg

 

2006_1202Image0008.jpg

 

60979449.GTBattleRound1Rockingham20060024.jpg

 

60979540.GTBattleRound1Rockingham20060110.jpg

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg meg en slik en også:) Men jeg valgte 4,0 V8 med rattet på rett side for norske forhold med tanke på at det er "umulig" å registrere med rattet på høyreside..Men min er solgt Ny i Usa som Lexus SC400..Har vel alt av utstyr samt xenon..men interiøret er mildt sagt rufsete..må vel trekke om setene foran samt nytt ratt..får bilen rett over påske så skal legge ut litt bilder her da:)

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo takk...forblir å se hvor mye jobb det blir på bilen..er nok noen skjulte skader eller no etter hva jeg har lest og det du har sagt..men er klar for det meste..koseskru i sommer..oppussing i vinter..og skilter neste vår:)

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår