Gå til innhold

Prosjekt: Golf 2 VR6 med ABV blokk

Ranger emnet


gragaasa

Anbefalte innlegg

  • Svar 803
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Golf 2 er en sykdom :D

 

Tror Golf generelt er en dyr sykdom.....:violin:

 

Uansett, flott fremgang og mange kjempe idèer og løsninger på ting.

Lykke til videre, og husk, hobby regnes ikke i kroner og ører, men nytelse og glede, eller noe i den dur.....

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svir litt å tenke på at en får aldri igjen nærheten av pengene en har lagt i bilen. har passert 100K på min egen bil for lengst.. håper pengesluket snart tar slutt :D

 

Golf 2 er en sykdom :D

 

Men heldigvis er de en av de sykdommene man vil ha når man først har fått den;)

 

Hobby regnes ikke i kroner og ører, men nytelse og glede, eller noe i den dur.....

 

Mer korrekt kunne jeg ikke sagt det selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg skal ha meg ny golf 2, (ettersom min golf ble stjælt). Denne gangen, skal d være litt mer futt under panseret enn de drøyt 160 ponniene som jeg hadde. Tenker rundt 250 hissige hingster. Ser ut som du har skikkelg peiling, så. Det jeg lurer på er. Hvor mye skal du ha for å hjelpe meg å bygge en ganske rå turbo 2'er? Meget spennende prosjekt syns jeg. Ser du gjør det skikkelig. Som det skal gjøres. ;)

Audi A6 2.6 V6

 

Jeg er ikke så kreativ av meg... Så jeg har litt problemer med å tenke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig bra ut!! følger med vidare!

 

Dei dørene blir tøffe, men korleis får du opna dørene? (gidder ikkje å lese gjennom så mange sider får å finne det ut:p)

 

Spørst jo hva du tenker på, hvordan de åpnes uten dørhåndtak, eller hvordan mekanismen skal fungere? Åpning uten håndtak blir gjort med sentrallås og solenoide.

Har ikke begynt på mekanismen enda, venter litt til jeg har fått ok fra biltilsynet.

 

Og som vi alle vet er jo det nesten som å konvertere en innbarka muslim til å blir kristen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de felnsen du har kjøpt de sviser du bare på enden av røren? vis. så trenger jeg sånne på min bil. hvor får man kjøpt de?

 

Ja, stemmer det, jeg fikk de "custom-made" hos en lokal bedrift som har vannskjæringsutstyr.

 

Jeg kan sikkert få laget flere hos de, men jeg har ikke fått vite prisen for de enda, hehe...

 

Ellers så selger de ferdige slike hos Vangbo. http://www.vangbo.no

Men de koster jo flesk og litt til hos de, så jeg valgte å få kappet ut selv. Fant ikke pris på siden deres nå, men mener å huske de koster 250,- pr. stk.! Bare ring dem å spør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår