Hansy Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 For 2 dager siden starta jeg på en standard kjedelig avensis 2002 modell,her er den nå!! Ps: Dette er en wip.... Stay tuned for more!! Fortell gjerne om hva jeg burde gjøre eller hva jeg ikke burde gjøre.... Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Prøv å få vekk noe av sol-refleksjonene på felgene. Så bra ut, men noe mer må vel gjøres for at den skal slå på stortromma :) Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 hm..kan ikke si jeg likte øyelokkene, også er felgen bak mindre enn den foran.. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg