Gå til innhold

NeonMuffler: Bmw 318i - BMW 335tic prosjekt

Ranger emnet


NeonMuffler

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det står på videoen ;)

 

når henter du den orange bmwn fra garasjen?

 

Til info så står den orange E30 på plassen til Chiller/Nitelite etter avtale med Chiller......Regner med at du vet at Chiller/Nitelite har hatt biler/plassen der en stund..

 

Den fjernes når det ikke er is i bakken opp mot hovedveien slik at den kan taues ut fra Enebakk. Med litt flaks til helgen.

Imponert...men ikke overrasket.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info så står den orange E30 på plassen til Chiller/Nitelite etter avtale med Chiller......Regner med at du vet at Chiller/Nitelite har hatt biler/plassen der en stund..

 

Den fjernes når det ikke er is i bakken opp mot hovedveien slik at den kan taues ut fra Enebakk. Med litt flaks til helgen.

jeg vet dette, men bare spurte generelt, ang isen i bakken så vet jeg ikke hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du forklare meg forskjellen på pm?

 

Drifting er betegnelsen på en sport som innebærer kontrollerte vinkler på bane hvor man får poeng etter vinkel på bilen, dekkrøyk og generell kontroll over bilen.

 

All sladding som foregår utenfor organiserte former på en bane kan ikke kalles drifting. Driftetrening, sladding eller herjing, ja, men ikke drifting.

 

Så vidt meg bekjent så er det aldri arrangert noen drifting på snø.

 

Det blir omtrent det samme som å si at man kjører rally fordi man har tatt en tur på en skogsvei i litt høyere hastighet en som det er skilta med.

 

Men det er selvfølgelig et definasjons problem.. :)

 

Sorry OT Neon..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drifting er betegnelsen på en sport som innebærer kontrollerte vinkler på bane hvor man får poeng etter vinkel på bilen, dekkrøyk og generell kontroll over bilen.

 

All sladding som foregår utenfor organiserte former på en bane kan ikke kalles drifting. Driftetrening, sladding eller herjing, ja, men ikke drifting.

 

Så vidt meg bekjent så er det aldri arrangert noen drifting på snø.

 

Det blir omtrent det samme som å si at man kjører rally fordi man har tatt en tur på en skogsvei i litt høyere hastighet en som det er skilta med.

 

Men det er selvfølgelig et definasjons problem.. :)

 

Sorry OT Neon..

 

 

Hvorfor bare på bane? Drifting startet opprinnelig som en teknikk innen racing, deretter på fjellveier i Japan hvor det utartet seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bare på bane? Drifting startet opprinnelig som en teknikk innen racing, deretter på fjellveier i Japan hvor det utartet seg.

 

Joda, men snakker om Norge nå.. :)

 

Men som sagt et definasjonsproblem.. Jeg sier bare at det blir for dumt når alle kaller alt for drifting, tilogmed sett tilfeller hvor folk kaller det for drifting når de har vært ute å dratt i brekket på snøen med en fwd bil.. :)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men snakker om Norge nå.. :)

 

Men som sagt et definasjonsproblem.. Jeg sier bare at det blir for dumt når alle kaller alt for drifting, tilogmed sett tilfeller hvor folk kaller det for drifting når de har vært ute å dratt i brekket på snøen med en fwd bil.. :)

 

brekk = skrensing hehe :D

 

men "drift", er ikke akkurat et "norskt" ord, så om du kaller det drift,breisladd,skrensing er et fett spør du meg :)

 

De sier vel at de ha vært ut å driftet, for det høres mest kult ut tror jeg :) men men, nok om dt!

 

 

åh digg front :D blir rett å slett rå den "m3n" din :D

Åssen står det til motoren da? evt. hva er det som gjenstår? :D

[x]91' Opel Vectra 4x4

[x]87' Opel Kadett Gsi

[x]90' Opel Vectra

[x]89' Opel Vectra 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår