Gå til innhold

Mini Cooper S - Adrenalin så det holder!

Ranger emnet


nicolas

Anbefalte innlegg

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Jeg kjørte den nye Cooper S'en for noen uker siden. Må si den virkelig imponert meg, med tanke på kjøre egenskaper og motor kraft! Holdt nesten på å miste lappen da jeg prøvekjørte den til og med! Feia forbi fotoboksen på Åsiden i Drammen i sikkert 80-85 i 60 sonen. Skulle skynde meg over på taxi grønt og OJSANN der stod de en fotoboks. Jeg aner ikke hvorfor jeg ikke blei blitza...

 

Men en utrolig morsom bil hvertfall!

 

cooper2.JPG

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte den nye Cooper S'en for noen uker siden. Må si den virkelig imponert meg, med tanke på kjøre egenskaper og motor kraft! Holdt nesten på å miste lappen da jeg prøvekjørte den til og med! Feia forbi fotoboksen på Åsiden i Drammen i sikkert 80-85 i 60 sonen. Skulle skynde meg over på taxi grønt og OJSANN der stod de en fotoboks. Jeg aner ikke hvorfor jeg ikke blei blitza...

 

Men en utrolig morsom bil hvertfall!

 

cooper2.JPG

 

Fått bollekinn den nye Minien :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører gjerne fra eiere av Cooper S 2003/2004 om hva jeg bør se etter på visning, jeg har hittil fått med meg at noen Cooper S har fått ny rattstamme, og at dørlåsene ikke er å stole på i minusgrader.

 

Er det mere som kan holde meg borte?

 

En kompis som hadde Cooper S, mistet all plasten på begge sider samtidig (skjermbredder, kanalskjørt osv). Lå i rundt 100 miles på motorveien når det fløy av. Alle foringene i forstillingen var utslitt før bilen var 1 år gammel

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår