Gå til innhold

Mini Cooper S - Adrenalin så det holder!

Ranger emnet


nicolas

Anbefalte innlegg

Vet ikke hva som er definisjonen på useriøst, men hvis det er å spørre noen om hvilken bil de kjører for så å finne det ut da er jeg skyldig.

Ulik smak er en fin ting og man bør respektere forskjellige meninger...

Selv liker jeg både Golf og begge generasjoner Mini og synes det er artig å høre hva andre mener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Er nok noe innhabil til å uttale meg om gammel vs. ny Mini, men jeg har nå i det minste prøvd en av disse nye (Cooper) og synes den var en helt ålreit "GTI" bil. Understellet innbød vakent til "aktiv kjøring" ;) så jeg kan bare forestille meg hvor morsomt det må være med en presse under panseret i tillegg.

Hadde ikke vært meg i mot og hatt begge deler (gammel og ny), men som den retrofetisjisten jeg er så holder jeg meg til gamletypen - enn så lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

jeg har hatt en 2002 i noen vintere og har absolutt aldri hatt problemer med dørlåsene, men min hadde jo fjernkontroll da så brukte jo aldri nøkkelen i døra. trengte heller aldri smøre opp.

 

tja, er jo endel raaaaare feil på disse bilene, men stortsett greit. det meste jeg har skifta har vært p.g.a. aktiv kjøring ;)

 

en kollega har overtatt min nå, men den blir muligens tilsalgs til vinter/vår litt avhengig av når nye 2.0T quattro TT kommer da han har tenkt seg en slik.

 

for guds skyld... kjøp ordentlig coilovers med justerbare camberplater, standard understyrer disse FÆRT. bremser bør også dyttes på "todo" lista... men spørs jo litt på bruken. opp og ned bogstadveien er det jo liten vits å endre noe som helst ;)

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har en mini 2004 (2005 modell facelift, cooper, ikke S) som jeg nylig fikk problemer med nøkkelen på. Nøkkelen sluttet å virke, og jeg måtte ha ny. Fikke heldigvis denne på garanti til tross for at garantien på bilen hadde gått ut.

 

Også frøys låsene seg et par ganger i fjor vinter, men det var min egen feil, siden jeg absolutt måtte vaske bilen. Så husk å tørk bilen godt, eller sett den et varmt sted til den tørker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk kjøre en Cooper S av min svoger her for noen uker siden. 160hk og kompressor.

 

Grei bil, ok drag, grei styrerespons. men det eneste bilen gjorde var å få meg til å glede meg til golfen min er klar til våren...

 

Hadde det vært min bil så hadde jeg fått chip og nytt ladehjul til bilen. for det var ikke mye mere hk den bilen trengte for å bli skikkelig artig.

I like big butz and I can not lie!

 

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår